• klyban

Kan man bli steril av amfetamin???

Anonym (japp) skrev 2017-12-08 13:21:58 följande:
    Klart det påverkar, knark är ju ett gift för hela kroppen.
    Berätta hur det påverkar, och den funktion det påverkar och hur.
    hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (,) skrev 2017-12-08 14:58:03 följande:
    Undrar jag med

Men du förstår det bara var ett sätt och trycka ned dig och få dig må dåligt?

På 60-talet så hade vi en mycket utbredd konsumtion av amfetamin, innan man förstod vad det var(eller hur man ska uttrycka det).
    Hade det varit steriliserande, så hade vi redan hört detta, om och om och om och om och om igen, och om igen en gång till i evigheters evigheter.

Hur mycket tog du då, nån helg då och då eller massor typ 24/7?

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (,) skrev 2017-12-08 23:00:04 följande:
    Det gick i perioder kunde missbruka mycket under en månad sen uppehåll ett halvår sen ta mycket under 1-1,5 månad igen. Men det lär slitit på mig för jag har upptäckt att jag fått tandproblem såna problem som amfetamin missbrukare brukar få

Det har oftast med man missköter sina tänder, och gnisslar dom.
    Och inte amfetamin per se.

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (,) skrev 2017-12-08 23:28:38 följande:
    Jag har pratat med andra amfetamin missbrukare och visat tänderna och dom sa att det ser likadant ut som dom problemen dom fick pga missbruket dvs tänder som håller på att lossna i roten. Jag är bara i 25 årsåldern

Hur visste du att du inte blir gravid lätt?

Ja, det är vanligt, och betydligt tydligare på de som använder 24/7.
    Och tar man starkare som meth, så blir effekterna snabbare och tydligare.
    Då dessa missköter sina tänder mun, tuggar i skinnet får infektioner, som i sin tur orsakar tandlossning.

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (,) skrev 2017-12-09 01:34:26 följande:
    tror du även att mitt utseende i ansiktet kommer ändras också så att jag ser mer sliten ut osv ?

Det beror ju på hur illa du misskötte dig, om du tex skrapade ansiktet och fick infektioner osv...
    Såna saker blir ett minne för livet.

hur många meter var det?
Svar på tråden Kan man bli steril av amfetamin???