Elliot1 skrev 2017-12-28 19:24:53 följande:
Är det någon som fått huvudvärk i samband med krämen? Jag började smörja i förrgår (andra cykeln jag testar prog) och idag fick jag ett sånt jäkla migränanfall så jag var tvungen att sticka från jobbet.. Blir yr, ser inget på ena ögat, huvudvärk, kräks. Jag får migrän framförallt av hormonförändringar och sist jag hade regelbundna anfall var när jag hade slutat med preventivmedel och min kropp försökte hitta tillbaka till en normal hormonnivå... Vill verkligen verkligen verkligen inte ha fler anfall :/
Oj oj stackare!! Det där låter inte trevligt alls :( Jag fick också ont i huvudet de första dagarna, yrsel och, jag vet inte vad jag ska kalla det men typ högt blodtryckskänsla. Men inte så pass som dig! Men att du inte ser på ena ögat känns inte bra, kom det före eller under migränanfallet? Kan det vara ögonmigrän?!
Vad jag förstått så kan man reagera om man antingen tagit för lite eller för mycket, så himla konstigt. Svårt att veta hur mycket som är lagom.. Hur mycket tar du? Du fick inte de här symtomen första omgången?
Om jag vore du kanske jag hade fortsatt men får du migrän igen så sluta med krämen. Du tar väl den främst för att lindra pms och det är ju inte bra om du får fler krämpor :( Migrän är ju helvetet på jorden :( :(
Krya krya!!