Amfetamin och alkohol
Ksalol är typ som utländska xanor, men min erfarenhet av dem är att de är väldigt olika i styrka trots att de egentligen inte ska vara det. Amfetaminet är det förmodligen ingen fara med, men att blanda benso och alkohol är ju aldrig bra, man kan få andningsdepression och dö i sömnen. Det är ju alltid en risk när man blandar, men det hade nog varit större risk om han tagit fler tabletter. Nu har natten gått och har det inte hänt något så är det ju lugnt. Vet inte riktigt mer vad jag ska säga. Tänkte säga att han ska försöka att inte blanda mer framöver, men det är svårt att säga till någon som missbrukar, han tänker ju inte logiskt när han gör det liksom.
Men är du säker på att han mår så bra? Är detta något han har gjort då och då ett par år eller är det något han börjat med på senare tid? Har själv haft folk i min närhet som skött jobb och liknande men ändå tagit då och då, men sen eskalerar det och allt har rasat, trots att det kanske till och med funkat att göra så en längre tid. Menar inte att det är så i detta fallet, men det kan vara en varningssignal.