• SiiimonErik

Exets nya

Oh, vilken knepig situation. Helt klart känner sig hans nya hotat av dig. Förmodligen för att du varit hennes mans livs kärlek och nu är hon hans kärlek nummer 2 (eller senare nummer). Dessutom har han redan skaffat ett barn och hon känner sig nog inte lika speciell. Det är väl därför hon manipulerat mannen såhär. Sedan ska hans beteende inte stickas under stolen då han beter sig förjävligt han med. Men efter ett tag brukar kärleksbubblan spricka och då ser han nog att han funnit sig en häxa och inte en drömkvinna i vart fall.

Ett tips kan vara att försöka få ett ordentligt snack med ditt ex, ensamma. Även om han inte "får" det. Du har varit tillsammans med honom, manipulera honom hårdare?

Annat fall får vara om din nuvarande man vill ta mer ansvar och bli en pappa. Till och med kanske gå så långt att du ber ditt ex, om han inte vill ha bättre kontakt med dottern, att låta han adoptera bort er dotter till din nuvarande man. Så får hon en pappa och ni kan vara familj. Om inte annat kan det vara ett ordentligt uppvaknande för ditt ex att inse vilken crappy pappa han blivit på senaste och återuppta relationen.

Jag vet inte om mina tips är de bästa men det är i alla fall mina tips :)

Svar på tråden Exets nya