Anonym (Spelmissbrukare) skrev 2017-11-10 09:18:34 följande:
Jag vill helst vara anonym om jag inte skulle skaffa en tillfällig e-post om det är superviktigt?
Svarar gärna på frågor här annars!
Förstår de, vill helst vara anonym jag med. Ställer gärna frågor här, tror ingen som inte själv varit i spelmissbruk kan ge lika bra svar :)
Funderar lite över detta med en deppig period som du skrev, har märkt att de är så för denna mannen, han spelar mycket i perioder för att slappna av å koppla bort allt annat, slippa ta tag i saker å under denna period är han i princip okontaktbar, han verkar inte vilja prata om sina problem men de konstiga är att han heller inte gör något för att dölja dem eftersom han alltid väljer den jack vegas automat där han vet att jag dagligen passerar på väg till mitt jobb trots att det finns andra ställen så vad tror du, vill han att jag ska se? Jag har tidigare tagit upp att jag vet att han har problem men att jag finns här, han förnekade inte de men gav heller inget annat svar. Vill man bara vara ifred i dessa deppiga perioder? Tänker man inte på något annat än spel då? Hur kan jag bäst hjälpa honom?