Inlägg från: 3hjärtan |Visa alla inlägg
  • 3hjärtan

40+ med BF sommaren 2018

Letgoddecide skrev 2018-01-03 22:31:43 följande:

Sådär, då har det gått 12 veckor och nipt var bra! :) :) Konstigt nog är det som att jag fortfarande, av någon anledning ändå inte riktigt kan tro att det här ska gå vägen. Började direkt fundera på allt annat som kan gå snett då jag fått resultatet. Fattar inte själv varför jag tänker så. Men ska försöka skärpa mig och utgå från att det här blir bara bra. Vill någon starta en fb-grupp för oss "äldre" men som inte kommer upp i fyra barn så hänger jag på där.

Grattis! Vilken vecka gjorde du nipt ?
  • 3hjärtan
    Letgoddecide skrev 2018-01-03 22:31:43 följande:

Sådär, då har det gått 12 veckor och nipt var bra! :) :) Konstigt nog är det som att jag fortfarande, av någon anledning ändå inte riktigt kan tro att det här ska gå vägen. Började direkt fundera på allt annat som kan gå snett då jag fått resultatet. Fattar inte själv varför jag tänker så. Men ska försöka skärpa mig och utgå från att det här blir bara bra. Vill någon starta en fb-grupp för oss "äldre" men som inte kommer upp i fyra barn så hänger jag på där.

Jag kan starta en hemlig grupp på fb. Dom som vill vara med kan skicka ett meddelande till mig med namn och beskriva sin fb bild. Så lägger jag till som vän och sen till gruppen. Sen kan man ta bort som vän igen när man är tillagd i gruppen. Eller kan man göra på annat sätt?
  • 3hjärtan

Ni som vill vara ens i gruppen ska ej utge era namn här utan skicka privat meddelande till mig. För annars kan vem som helst se det här

• 3hjärtan
    Milou3 skrev 2018-01-04 09:32:12 följande:

Prednisolon är ett kortison mot astma och allergi och andra autoimmuna sjukdomar, så egentligen inte till för gravidillamående.

Jag ska trappa ner prednisolon nu ändå.

Fick Lergigan utskrivet i dag av läkaren. Hoppas det hjälper! Vul såg bra ut :) hjärtat pickade och bebis sprattlade lite.

Nästa gång blir det kub-test. Vilken vecka görs det?

Åh vad härligt !!!
  • 3hjärtan
    nypan78 skrev 2018-01-04 22:10:06 följande:

Grupp för 4barnsmammor? Var finns den? Ifall det här går vägen blir det vårt 4:e...

Skicka ett privat meddelande till mig om du vill vara med i grupp för 35 och uppåt
  • 3hjärtan
    DragonWoman skrev 2018-01-05 10:07:42 följande:

På tal om illamående. Med de andra så har jag haft hanterbart illamående som dessutom kommit senare. Nu mår jag illa typ dygnet runt. Varit lite lätt men för 4-5 dagar sen slog det över till detta är inte människa och 3 barn är fortfarande lediga... Ska bli intressant att se hur jag ska klara av att få iväg dom nästa vecka utan att spy på kuppen..

Blir mitt femte barn.. +en liten ängel.

Är det killar du har?

Beklagar din lilla ängel
  • 3hjärtan
    Candyjunkie skrev 2018-01-05 07:45:14 följande:

Plussade igår. Är mycket förvirrad...

Blir 41 i februari. Har två barn sedan tidigare (11 & 5) och plockade ut min hormonspiral den 27.11 med tanken "klappar det så klappar det. men jag börjar ju bli gammal.". Har alltid velat ha tre barn. Mannen har dock inte velat tidigare och jag skulle alrig planera ett barn utan att ha honom "med mig". 2017 förändrades mycket i vårat liv (tillsammans sedan 2001), litet av en generalrevision, och mannen omvärderade giftemål (vi gifte oss i april-17) och barn. Nu har jag altså plussat utan att ha haft mens, vet inte i vilken vecka jag är och har ännu inte sagt något till mannen då jag inte vet hur jag känner och tycker nu när det är ett faktum. Mycket förvirrad. Måste kontakta min gynekolog för ett VUL och bestämma BF. Borde vara slutet av augusti / början av september.

Grattis!

Smält allt sen får du njuta!
  • 3hjärtan
    Milou3 skrev 2018-01-05 12:11:59 följande:

Skön känsla va :)

Just sprattlet fick en att le ännu mer!

Ja!!! Lämgtar kub nu
Svar på tråden 40+ med BF sommaren 2018