40+ med BF sommaren 2018
Om någon är intresserad att vara med i en FB grupp som är hemlig så inboxa mig så skickar jag inbjudan. Vi som är där är gravida mellan v9 och 12 och alla över 40.. :)
Om någon är intresserad att vara med i en FB grupp som är hemlig så inboxa mig så skickar jag inbjudan. Vi som är där är gravida mellan v9 och 12 och alla över 40.. :)
Jag körde kejsarsnitt på min son, nu 6 år. Det blev akut kejsarsnitt, men var lugnt och fint ändå. Han kunde bara inte komma ut ordentligt, man trodde jag kanske hade fel på höften på ngt sätt. (Men jag röntgade detta efteråt och det var inget konstigt.) Det kallas ju akut om det inte är planerat. Blev inte sövd, lokalbedövning. Var hur lugnt och fint som helst, och återhämtade mig snabbt, idag ser man knappt snittet. Så för mig önskar jag kejsarsnitt igen, men jag kanske bara hade tur förra gången? Har ni alla dåliga erfarenhet av snitt? Jag tycker däremot mina vänner haft jättemycket problem efter vaginalt, fått brock efteråt, spruckit massor som tagit tid läka, osv. Burr - livrädd för vaginalt! Min fråga är snarare hur lätt man får snitt nu på andra barnet...