Inlägg från: Pyret180818 |Visa alla inlägg
  • Pyret180818

40+ med BF sommaren 2018

Godmorgon!

Jag är endast 37 men ser att det är några till strax under 40 som har smugit sig in i denna tråd.

Jag har två barn sen innan den äldsta är 15.

Lever med en ny man sen några år tillbaka och om allt går som det ska så kommer pyret i augusti!har intw riktigt förstått det än, vill bara att de mest kritiska veckorna ska vara över!

Grattis allihopa till era plus! ????

• Pyret180818
    Letgoddecide skrev 2017-12-22 06:11:44 följande:

Godmorgon och grattis, vad kul! Ja, lite extra läskigt första kritiska tiden då det känns som att det här nog kan vara sista chansen till att få barn (för mig iaf, 42) Man får hålla sina tummar och låta tiden gå. Bara kul att du som är "ung" också vill hänga här med oss äldre.

Ja min sambo har inga barn sen innan och man vet ju inte om det tar sig. Nu får vi bara hoppas att allt går vägen!

Grattis till dig med ????

Känner mig mer hemma här med mer jämnåriga, känner mig gammal i alla andra trådar ????
  • Pyret180818

Vi får lov att gnälla, vi är gravida och inte 20 längre Flört
    Jag mår själv illa dygnet runt sedan någon dag tillbaka, frisk luft, sova och att inte glömma bort att äta hjälper.. att inte heller äta för mkt (det gör också det värre) halsbränna, gasig, rapig och yrsel... hela dagarna. Hahaha låter som jag är en 85 årig gammal gubbe.
    Vet inte riktigt hur jag ska klara av nyår eftersom jag oftast den senaste veckan gärna somnar kl 20 på kvällen.. Får väl sova middag!
    Byxorna är dessutom redan för trånga! Hur är det för  er?
    MEN jag är superlycklig och detta är trots allt helt jäkla underbart!!! GladGladGlad

• Pyret180818
    InaLo skrev 2017-12-23 07:58:31 följande:

Ju det är ju underbart ändå. Hade jag inte mått dåligt så hade jag oroat mig för det. Somnar också gärna tidigt. Vi har inte gjort någon större plan för nyår som tur är. Då kan man vila sig fram till tolvslaget. Sedan sova. Visst låter det som en bra nyår.

Låter som en helt underbar nyår
  • Pyret180818
    3hjärtan skrev 2017-12-23 09:08:38 följande:

Vill lägga mig kl19 ochkan bara ha mjukisbyxor

Haha ja det låter inte fel
  • Pyret180818
    Sjuttiosjuan skrev 2017-12-23 08:12:21 följande:

Jag är i v 16 nu och mår oförskämt bra:) Känner mig nästan dum när jag läser era kommentarer om illamående, trötthet osv när jag jag mår typ som vanligt fast med lite större bröst, lätt molvärk men med lite för små byxor iallafall:) Har nog gått upp typ 2 kg redan och dom sitter ju som en smäck på mitten:) Men det är hittills härligt att vara gravid, men lär väl råka ut för något annat längre fram i graviditeten som straff för dessa glidarmånader.

God jul på er tjejer!

Härligt att slippa må dåligt, jag lever på hoppet att det lättar om några veckor.

God Jul????
Svar på tråden 40+ med BF sommaren 2018