Inlägg från: kristina123 |Visa alla inlägg
  • kristina123

40+ med BF sommaren 2018

Hej! Jag smyger mig också in i den här tråden trots att jag inte passerat 40-strecket riktigt än.

Jag är i ca vecka 8+4. Vi gjorde ett VUL i ca 6+1 och då syntes ett tickande hjärta. Nästa VUL blir nästa vecka i mellandagarna och under tiden torterar jag mig själv med att analysera mina symtom in och ut vilka är oroväckande svaga den här gången. Någon som känner igen sig? :)

• kristina123

Hoppas er jul varit bra!

Jag är så orolig nu. Igår och idag har jag haft pyttesmå ljusbruna flytningar i trosan. Känns inte alla bra och särskilt i kombinationen med svaga symtom. Vill verkligen inte uppleva ett MA till men det finns ju inget man kan göra. Imorgon ska vi på ul så då får vi se. Hoppas.

• kristina123

Tyvärr slutade vår graviditet i MA. Var idag på VUL i vad vi trodde var vecka 9+2 men embryot var lika litet som vid förra VUL:et i vecka 6+1 (då såg vi hjärtat slå) så det har nog dött strax därefter.

Så obeskrivligt tråkigt. Förra graviditeten för ett år sen slutade också i MA och efter det tog det tid att bli gravid igen. Så just nu känns det extra tufft då jag hela tiden tänkt vi den här gången hade statistiken på vår sida för att det inte skulle bli missfall igen.

Stort lycka till för er andra! Jag håller tummarna <3

Svar på tråden 40+ med BF sommaren 2018