Inlägg från: taquine |Visa alla inlägg
  • taquine

Gå på begravning fast man inte är välkommen

Tycker inte du du ska gå, visa såpass respekt för din väns fru.Gå till graven och lägg en blomma senare.
    Får vibbar av att du vill ställa till drama...

Goodness me
  • taquine
    Anonym (konformad) skrev 2017-10-29 14:27:59 följande:

Har det ens framkommit att fruns önskemål är att TS inte kommer på begravningen?

I trådstarten står"Hon tål knappt att se mig,hon är vansinnig och vill inte ha med mig att göra". Det talar väl sitt tydliga språk ...
    Så fruns önskemål är nog att ts inte kommer.
    Goodness me
  • taquine
    Anonym (konformad) skrev 2017-10-29 17:25:00 följande:
     Jag tror inte att det har framkommit vem som arrangerar begravningen.
    Men sluta tramsa , det räcker nu. Naturligtvis är det dom närmsta anhöriga som ordnar begravningen. 
    Tror du inte det skulle stått i TS om ts ordnat den och sedan inte skulle få komma? Vart vill du komma med dina urbota dumma kommentarer?
    Goodness me
  • taquine
    Anonym (konformad) skrev 2017-10-30 21:03:57 följande:
    Och jag uppfattar det som att många ger rekommendationer med utgångspunkten att han älskade sin fru och vill sätta hennes väl och ve först och främst. Och att frun är den som har stått honom närmast. Och det är information som INTE finns i tråden, utan just förutfattade meningar.
    Och vad sysslar du inte själv med då? Just det förutfattade meningar.Du vet lika lite som oss andra vad han hade för förhållande med sin fru.Kanske älskade varandra innerligt . 
    Du vill vända och vrida på allt, vet inte om du är ute för att provocera , men tycker du inte du har skrivit färdigt i denna tråd ?Ingen håller ju knappast med dig.
    Goodness me
  • taquine

Säger också att gå till hans grav, skriv ett brev , lägg en blomma och prata med honom.
    Att slänga era blommor var ju riktigt lågt, men hon mår antagligen allt annat än bra och handlar irrationellt ....

Goodness me
Svar på tråden Gå på begravning fast man inte är välkommen