Planerar för första barnet.
Åh idag e d exakt en vecka för oss åxå innan vi får veta.. Sååå segt. Vill ta ett early men sambon tycker vänta så att alla odds e på vår sida
Åh idag e d exakt en vecka för oss åxå innan vi får veta.. Sååå segt. Vill ta ett early men sambon tycker vänta så att alla odds e på vår sida
Jag hoppas det med, men vågar inte hoppas så mycket..
jag ska nog vänta till söndag/måndag (när NC rekommenderar mig att ta test) för är bara på ÄL +10 idag, alltså 10 dagar sen jag hade ägglossning, och tror det är lite kort emot vad det ska vara? (En lutalfas ska väl va mellan 13-16 vad jag hört?) så på om mensen inte dykt upp till sön/mån är det Äl+13/14 så då testar jag! ????
Hoppas verkligen du får ett plus du med när du testar! Så jobbigt att gå och vänta och hoppas!
Har fortfarande ingen känning av mensvärk. Går och känner efter hela tiden, vill inte att den ska komma!!
Funderar på å testa på äl+12-13 ja.. Ev.. Ha int bestämt mj än.. Igår börja lite brösten ömma. Lr eg va d mest runt vårtgården d ömma en bit runt.
Igår kom mensen... inte haft några känner på den alls, men så kom den i gårkväll. Kändes värre än jag trodde.
Ja tycker du ska pröva testa då! Håller alla tummarna för dig! Och hoppas du får ett plus!
Ja alltså ja hoppas no.. Sambon tror ja e gravid.. Ja e int sån som äter kvällsmål.. Nu flera nätter ha ja vari svin hungri när ja vaknat till.. Igår kväll måsta ja äta mackor.. Humöret e hemskt.. Håller på å börja gråta för att sambon lite halvt sprang ifrån mj i skogen igår på jakten.. Alltså.. Jaaa.. Å för å int prata om hur öm ja e i bebisverkstan idag.. Ja ha vari N O L L intresserad av sex i typ en vecka..så ha haft ordentlig paus.. Inatt hadd vi.. Å jessus va öm ja e nu.. Ja tidigast på tisda testar ja :) håller tummar för oss båda nu!!
Ja ja hoppas verkligen int att kroppen bara lurar mj.. För dom där stickningarna som va i vänster äggstock regionen i början på veckan va int å lek me.. Riktit sa aj högt.. Dom på jobbe börja undra. Ha int känt nå sånt sen dess. Förut ha ja aldrig haft ömma å svälla bröst v mens.. Dom e som spända bara underifrån å försvinner nån timme efter ja stigit upp.. Helt märkligt..ja ja alltid int hatat jul å pynta å sånt.. Men nu.. Sku kunna boa om hela huset hahahaha
Haha ja d sku va d.. Haha.. Ja e no lite rädd att d int visas än redan på tisdag..å hoppas int mensen kommer på fredag..
Till på d igår fick ja metallsmak i munnen mitt i allt när vi såg på tv.. Har ju tungpiercing men då borde ju den smaka metall hela tiden trodde först d blödd nånstans i munnen men nope..
Testade negativt idag på äl+10 BIM-5. Vet inte om det är någon idé att testa imorgon? Vad tror ni?
D ser väldigt mörkt ut för mj... Tror int ens ja behöver fara å köpa tar idag.. mitt hjärta gråter blod
Fick som grå-lila mörk flytning.. Va int nå blod lr så där levrat blod..va bara lite..antar att d e kört. Man sku ju kunna önska att d e en sen nid blödning..
Usch jag tror jag fått pms nu och att mensen är påväg... har så nära till tårarna hela tiden och det negativa testet gör mig så ledsen.. kommer vänta med att testa tills på torsdag nu.. men känns inte så lovande :/
Just nu ligger jag i soffan med värmedyna på magen. Svider och har en molande värk långt ner i magen. Är så rädd för att det är mensvärk... känns nästan som det... isåfall borde min mens komma under dagen/natten.. Annars testar jag imorgon!
Alltså jag behöver bara lite hopp! Vet att det absolut inte går att lita på gamla test. Men testade mig för 2 dagar sedan på BIM- 5. Var negativt men tyckte mig se något svagt. Ska testa mig imorgon igen på BIM-2 så därför skulle jag ta fram ett nytt test och då hade jag kvar mitt gamla test där. Och nu var det positivt! Svagt men absolut synligt! Förstår ju att jag inte kan lita på det men blev bara så himla hoppfull inför imorgon!
Fan fan fan... nu kom mensen och jag är på jobbet.. trodde inte jag skulle bli såhär ledsen... Nästa BIM är enligt appen på julafton, kan ju hoppas att det blir en fantastisk julklapp och tredje gången gillt..
Beklagar verkligen ja man kan bli väldigt ledsen man hoppas så himla mycket och kommer något helt annat upp som man inte vill hända reagerar man verkligen hårt
Nej fy vad tråkigt! Höll verkligen tummarna för dig, man blir ju så besviken när man tror det kan vara något!! Men det är bara att fortsätta kämpa. Det är ju värt det sen! Ta hand om dig!
Detta visades i morse!! Så nu är det bekräftat! Berättade för sambon nu på morgonen :D