• mea08

Följas åt till ett plus!

När kan man börja testa?
    Vi har precis börjat försöka, jag tog ut p-ringen och hade mens blödningar i tre dagar. Sedan slutade det i ungefär 4 dagar och nu har jag haft rosa flytningar i 4 dagar vilket jag aldrig haft innan. Kan det vara så att jag redan har blivit gravid? Kan jag testa redan?

• mea08
    mea08 skrev 2019-08-02 22:28:07 följande:

När kan man börja testa?

Vi har precis börjat försöka, jag tog ut p-ringen och hade mens blödningar i tre dagar. Sedan slutade det i ungefär 4 dagar och nu har jag haft rosa flytningar i 4 dagar vilket jag aldrig haft innan. Kan det vara så att jag redan har blivit gravid? Kan jag testa redan?

Idag har jag rosa flytningar igen ???? Förstår inte alls min kropp efter P-ring... Har ju ingen aning om när man kan börja testa alls. Har ingen koll på om det var mens jag fick efter p-ring eller när som är min nästa beräknade mens... Får öva tålamod och bara ta det som det kommer :)
  • mea08

Uppdatering, är mitt i ägglossningsveckan nu. Håller tummarna för att andra försöket går hem. Let the waiting begin! :D

• mea08

Imorgon börjar mina ?fertila? dagar enligt Natural Cycles. Nu ska det mysas i höstvädret! :)

Tredje försöker på första graviditet, någon i liknande stadie i denna tråden?

Har en känsla i kroppen att denna månaden är min kropp redo efter att ha slutat med p-ring i Juli. Hoppas det betyder något!

Svar på tråden Följas åt till ett plus!