Någon som planerar barn i Östergötland hösten 2017 och vill följas åt?
Hej.
tänkte kolla om det är någon i Östergötland som planerar/försöker bli gravida under hösten 2017 och vill följas åt?
Hej.
tänkte kolla om det är någon i Östergötland som planerar/försöker bli gravida under hösten 2017 och vill följas åt?
Nu ikväll kom mensen.. jäkla skit! Blev faktiskt riktigt ledsen.. det är väl bara att ta nya tag.. nu kör vi mens i 6 dagar och sen bara att försöka med sex typ varannan dag så borde det väl ta kan man hoppas..
Nej!! :( usch.. man blir ju så himla besviken när den kommer. Min kan ju vara allt emellan 30-40 dagar typ och när den drar över ordentligt blir man så hoppfull och sen bara rasar allt. När blir nya BIM?
Nya blir 28oktober. Med ÄL mellan 11-14 oktober..
Så träligt med all denna väntan till ÄL och sen till BIM... dagarna kryper sig fram. Sen känns det som att: varför skulle jag plussa denna månad när det tog 8 månader sist, kommer säkert ta ännu längre nu.
Eller så går det fortare denna gång ;)
Vart i östergötland bor du?
Plussade idag på bim-3 :D
Första syskon försöket här, glad gubbe på testet i söndags. Hann dock inte ligga förrän mån då mannen va bortresta jobb tors-sön men ja hoppas de inte var försent :) hade svårt att få till ettan så räknar med att de kan ta tid!
Grattis joozzaan!
Plussade igår bim +3 :)
Välkommen hit jooo :) vi hade med svårt att gå till det denna månad men det verkade fungera i iallafall. Håller tummarna för dig :)
Grattis joozzaan!
Plussade igår bim +3 :)
Välkommen hit jooo :) vi hade med svårt att gå till det denna månad men det verkade fungera i iallafall. Håller tummarna för dig :)
Enligt appar och uträkning är bf 5 juli. Men min son kom v 37+5 så jag räknar med i slutet av juni :)
Slutade i missfall för min del i v 9... :(