• mauritzdotter

Någon som planerar barn i Östergötland hösten 2017 och vill följas åt?

Hej.
    tänkte kolla om det är någon i Östergötland som planerar/försöker bli gravida under hösten 2017 och vill följas åt?

• Svar på tråden Någon som planerar barn i Östergötland hösten 2017 och vill följas åt?
  • Joozzaan
    mauritzdotter skrev 2017-09-28 21:23:35 följande:

Nu ikväll kom mensen.. jäkla skit! Blev faktiskt riktigt ledsen.. det är väl bara att ta nya tag.. nu kör vi mens i 6 dagar och sen bara att försöka med sex typ varannan dag så borde det väl ta kan man hoppas..

Nej!! :( usch.. man blir ju så himla besviken när den kommer. Min kan ju vara allt emellan 30-40 dagar typ och när den drar över ordentligt blir man så hoppfull och sen bara rasar allt. När blir nya BIM?
  • mauritzdotter
    Joozzaan skrev 2017-09-29 07:27:37 följande:

Nej!! :( usch.. man blir ju så himla besviken när den kommer. Min kan ju vara allt emellan 30-40 dagar typ och när den drar över ordentligt blir man så hoppfull och sen bara rasar allt. När blir nya BIM?

Nya blir 28oktober. Med ÄL mellan 11-14 oktober..
  • Joozzaan
    mauritzdotter skrev 2017-09-29 12:31:46 följande:

Nya blir 28oktober. Med ÄL mellan 11-14 oktober..

Så träligt med all denna väntan till ÄL och sen till BIM... dagarna kryper sig fram. Sen känns det som att: varför skulle jag plussa denna månad när det tog 8 månader sist, kommer säkert ta ännu längre nu.
  • mauritzdotter
    Joozzaan skrev 2017-09-29 17:11:35 följande:

Så träligt med all denna väntan till ÄL och sen till BIM... dagarna kryper sig fram. Sen känns det som att: varför skulle jag plussa denna månad när det tog 8 månader sist, kommer säkert ta ännu längre nu.

Eller så går det fortare denna gång ;)

Vart i östergötland bor du?
  • Joozzaan
    mauritzdotter skrev 2017-09-29 20:05:24 följande:

Eller så går det fortare denna gång ;)

Vart i östergötland bor du?

Ja det vore ju trevligt om det var så :)

Jag bor i Mjölby :) vart bor du?
  • jooo

Första syskon försöket här, glad gubbe på testet i söndags. Hann dock inte ligga förrän mån då mannen va bortresta jobb tors-sön men ja hoppas de inte var försent :) hade svårt att få till ettan så räknar med att de kan ta tid!

• mauritzdotter

Grattis joozzaan!

Plussade igår bim +3 :)

Välkommen hit jooo :) vi hade med svårt att gå till det denna månad men det verkade fungera i iallafall. Håller tummarna för dig :)

• Joozzaan
    mauritzdotter skrev 2017-10-30 11:13:22 följande:

Grattis joozzaan!

Plussade igår bim +3 :)

Välkommen hit jooo :) vi hade med svårt att gå till det denna månad men det verkade fungera i iallafall. Håller tummarna för dig :)

Grattis:) då blir det en juni-bebis för sig med? Jag har BF 15e juni!
  • mauritzdotter

Enligt appar och uträkning är bf 5 juli. Men min son kom v 37+5 så jag räknar med i slutet av juni :)

Svar på tråden Någon som planerar barn i Östergötland hösten 2017 och vill följas åt?