Någon som planerar barn i Östergötland hösten 2017 och vill följas åt?
Hej.
tänkte kolla om det är någon i Östergötland som planerar/försöker bli gravida under hösten 2017 och vill följas åt?
Hej.
tänkte kolla om det är någon i Östergötland som planerar/försöker bli gravida under hösten 2017 och vill följas åt?
Hej! Jag bor i Östergötland :) försöker just nu få ett syskon till dottern, detta blir 3e försöket nu.
Hur har det gått, någon mens under dagen? Hoppas, hoppas på plus i morgon annars :)
Nej!! :( usch.. man blir ju så himla besviken när den kommer. Min kan ju vara allt emellan 30-40 dagar typ och när den drar över ordentligt blir man så hoppfull och sen bara rasar allt. När blir nya BIM?
Så träligt med all denna väntan till ÄL och sen till BIM... dagarna kryper sig fram. Sen känns det som att: varför skulle jag plussa denna månad när det tog 8 månader sist, kommer säkert ta ännu längre nu.
Grattis joozzaan!
Plussade igår bim +3 :)
Välkommen hit jooo :) vi hade med svårt att gå till det denna månad men det verkade fungera i iallafall. Håller tummarna för dig :)
Enligt appar och uträkning är bf 5 juli. Men min son kom v 37+5 så jag räknar med i slutet av juni :)