• 1213

Vi som vill plussa i oktober

[quote=78083631][quote-nick]Jsundberg skrev 2017-10-09 07:38:17 följande:[/quote-nick][/quote]

Syns tydligt! :D

• 1213
    vickanj82 skrev 2017-10-09 22:51:17 följande:

Här i ca 2 dagar nu haft som smärta/molande på en punkt i mitten långt ner i tjej magen. Någon som haft så? Känns så konstigt. Tänker att det är tarmarna eller något. Bim ca 25e

Har liknande! BIM 19-23 oktober. Känner som mensvärk och smärta på en punkt långt ner i tjejmagen, dock till vänster. Vet inte om jag inbillar mig, om mensen är tidig eller om det faktiskt är något på gång..
  • 1213
    vickanj82 skrev 2017-10-10 08:53:14 följande:

Okej mitt sitter verkligen i mitten :) Är tom lite irriterande ha ha. Tänker att det är så tidigt för att känna något

Känner samma sak! Känns som om min kropp bara inbillar sig men vaknade idag med fortsatt molande värk i magen.. så lång tid kvar till BIM så tror jag kommer hinna bli galen innan det..
  • 1213
    zebra skrev 2017-10-13 05:34:18 följande:

Hej alla,

Det är bim-2 och jag är helt skakig efter att ha testat med cb digital och det visade gravid!

Jag har misstänkt det hela tiden sedan bröstvårtorna började ömma vid äl+5! Igår kväll stekte jag ägg till lillen och jag kände att jag nästan blev illamående och ville hålla för näsan. Då skojade min man om att jag måste va gravid då!

Åh grattis! Jag är har också haft ömma bröstvårtor sen äl+5. Är på äl+7 idag. Hoppas det är ett gott tecken även för mig :D
  • 1213

Är på BIM -6 idag. Börjar få svårt att hålla mig till BIM med att testa.

Funderar därför på att köpa testlagrets stickor imorgon och testa på onsdag eller torsdag. Är dessa stickor bra och tror ni det är värt att testa på BIM-4?

• 1213

Är det vanligt att må illa efter varje måltid när man är gravid? Varit så hela dagen för mig. När jag ätit mat så mår jag riktigt illa, nästan så jag vill spy och sen lägger det sig efter 30 minuter. Är på BIM-3

• 1213
    Teady111 skrev 2017-10-19 22:24:11 följande:

Exakt så var det för mig innan bim. Jag var gravid :)

Åh vad spännande! Vilken dag plussade du på? Jag fick ju negativt test idag på BIM-3 men hoppas att det är positivt i helgen!
  • 1213
    Biddiboo skrev 2017-10-20 13:11:43 följande:

Okej tjejer nu får ni hjälpa mig här för jag förstår seriöst ingenting.

Sitter här med dagens test i handen och försöker greppa saker och ting.

Det är taget nyss för 15 minuter sen. Första efter 10 och det ituplockade efter 15 min. Jag är på dag 14 efter äl.

Kan det vara fel på testet? Jag har verkligen inga symptom alls!

(Är aktiv i två trådar med frågan för vill ha mångas åsikt på saken )

Det ser ju absolut positivt ut!! :)
  • 1213

Testade negativt idag på BIM-1, då är det väl kört? :(

• 1213

BIM +2... varför kommer inte min mens och varför får jag bara negativa tester?..
  • 1213
    Jooosen skrev 2017-10-24 13:15:46 följande:

Samma !!! Fan

Åh hur kan vi ha det så... kollade på mitt test en timma efter jag tagit det.. då var det positivt.. vet att det inte är giltigt då men så svårt att inte hoppas :/
  • 1213
    Jooosen skrev 2017-10-24 15:59:40 följande:

Har oxå tagit test men mina e helt blanka även efter en halv dag (haha ja jag har rotat i papperskorgen)... bim+5 idag. Dock kände ja ingen äl denna månad så kanske är samma för dig? Frustrerande anyway :(

Fick jättetydliga äl-flytningar så är 90% sket på att jag hade äl.. därför är det gör så konstigt. Har några tester från testlagret hemma så testar nog imorgon igen om mensen inge kommit.

Annars får mensen gärna komma!
  • 1213
    Jooosen skrev 2017-10-24 18:15:06 följande:

Fick oxå flytningar iofs men ingen värk! Men för mig vet i fan! Har du några känningar för grav annars?

Har nog haft alla symptom man kan ha.. men är rädd att jag inbillat mig allt.. dock känns det märkligt om jag kan inbilla mig så att jag får finnar i hela ansiktet vilket jag aldrig har annars. Sen mår jag illa varje kväll, har molande värk i magen och haft ömma bröstvårtor.

Har du några symptom?
  • 1213

BIM+3 idag och negativt test... blir galen på det här..

• 1213
    kna1 skrev 2017-10-25 07:34:26 följande:

You and me both! Mina test ser lika blanka ut och jag är på BIM +7.... :(

Man blir ju så frustrerad.. min mens brukar inte vara sen och nu kan man ju inte fortsätta försöka när mensen vägrar komma...
  • 1213
    AngelicaB skrev 2017-10-25 08:02:22 följande:

Exakt samma här, bim+8 och jag har fått neg på testarna. Dick upp hoppet lite igår då jag skymtade någotnting men tog ett cb digitalt idag på morgonen och de står ?inte gravid?. Så tjejer, vad är det som händer med våra kroppar?!

Ja jag vet inte vad jag ska göra för att mensen ska komma igång igen..
Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober