Inlägg från: tjugofemton |Visa alla inlägg
  • tjugofemton

Vi som vill plussa i oktober

Har jag äl idag ? Eller ska det bli starkare än såhär?

• tjugofemton
    sofie9191 skrev 2017-10-05 10:54:47 följande:

Någon som ser ett till streck? Blir tokig av allt stirrande!

Ser inget :/
  • tjugofemton
    vickanj82 skrev 2017-10-07 07:03:15 följande:

Denna månad har vi inte aktivt försökt. Jag har inte tagit Äl test och försöker att inte tänka så mycket. Vad tror ni om chanserna ändå? Efter mens den 24.e sept. Vet inte exakt Äl men vet att den är slut nu då flytningarna är slut sedan ca 3 dagar. Hjärta=sex

Allt som krävs är ju ett ägg och en spermie så kan absolut ta :) varannandag ska väl vara en bra metod? Vi har också kört så. Hur är dina flytningar vid ägglossning?
  • tjugofemton
    Ankre018 skrev 2017-10-07 09:19:56 följande:

Vad tror ni om detta? Jag har en känsla av positivt men vågar inte riktigt hoppas...

det är på BIM idag.

Jag ser ett till streck :) vågar mig nog på ett grattis :)
  • tjugofemton
    Anonym (Sofia) skrev 2017-10-09 07:20:15 följande:

Hej! Hoppar in här! Har Bim på onsdag ser ni något?

Nej ser inget alls :/
  • tjugofemton

Det har låst sih för sambon... han kan inte komma längre?! Får panik och han också.... vilken ond spiral. Tack och lov ?hann? vi vid ägglossningen denna månad... hade tänkt köra varannandag hela denna vecka också men.... någon mer som har det kämpigt?

• tjugofemton
    Lillajaag88 skrev 2017-10-11 20:30:09 följande:

Hej tjejer!

Jag har bim imorgon.. Tog ett test nu ikväll, ser jag i syne eller är det två sträck? Så glad just nu men vågar inte tro på det riktigt (vi har försökt sen januari). Känns som om jag bara inbillar mig men visst är det två sträck?

Ska försöka lägga in en bild..

Stor kram till er alla!

Grattis!! Ser två :)
  • tjugofemton
    miranda94 skrev 2017-10-10 23:12:22 följande:

Hej!

Följer gärna med på tåget, har BIM imorgon och inväntar leverans från testlagret.

Hittills har jag fått spökstreck (enligt mig) och vääääldigt svagt på RFSU.

Har i vanliga fall ingen mens så detta hade egentligen varit mirakel (har PCO)

Håll tummarna för mig tjejer, så uppdaterar jag er imorgon :D !!

Mina symptom:

Mensvärk

Ilande känsla i höger äggstock

Humörsvängningar

Kittlande känsla över magen (låter kanske lite konstigt)

Hur har det gått? :)
  • tjugofemton
    miranda94 skrev 2017-10-12 00:11:23 följande:

Väntar fortfarande ivrigt på ett plus, kunde ana på testet idag lite men vill vara 100.. så testar imorgon igen =) !

Hur går det för dig?

Okej spännande! Jag är bara på äl+7, BIM om en vecka ???? har tror dock inte att det tagit sig denna månad...
  • tjugofemton
    vickanj82 skrev 2017-10-12 09:43:42 följande:

Har ca BIM 18.e okt. Alltså om en vecka. Ville så gärna ta ett test idag men glömde ;) . Egentligen borde jag ju vänta längre. Vad tror ni är det alldeles för tidigt??

Jag har också BIM om en vecka. Men jag kommer vänta! Tror jag plussade med första barnet en eller två dagar före BIM.
  • tjugofemton

Jag är väldigt förvirrad. Fick positivt ägglossningstest för 10 dagar sedan. Tog ett idag på BIM-4 och fick positivt ägglossningstest idag igen?! Tog graviditetstest också men var såklart negativt. Någon som varit med om samma? Har jag alltså ägglossning igen?

• tjugofemton
    Queva skrev 2017-10-15 15:47:33 följande:

Bim -5 idag och så blankt det kan bli.. även tagit äl tester men bara svaga sträck så.. Antar det inte blivit denna månaden heller. :(

Mitt ägglossningstest är positivt idag på BIM-4 men negativt graviditetstest.... så vi har inte heller blivit gravida ::
  • tjugofemton
    kna1 skrev 2017-10-15 16:00:35 följande:

[quote=78101302][quote-nick]tjugofemton skrev 2017-10-15 08:19:26 följande:[/quote-nick]

Kan det inte betyda att du är gravid? ÄL tester ger ju utslag på hcg också, det kanske bara är så att ÄL testet är känsligare? Vill inte ge falska förhoppningar men har läst några som sett på ÄL test att de varit gravida.

[/quote]

Ja kanske men negativt graviditetstest :/ har dock typ ägglossningsflytningar nu och lite ömma bröstvårtor så vet inte om det är en ny ägglossning?!
  • tjugofemton
    Queva skrev 2017-10-15 19:31:46 följande:

Äl testar ska ju sträcket vara starkare än kontrollsträcket?

Nej lika starkt va?
  • tjugofemton

Fortfarande positivt ägglossningstest.... gravid eller ägglossning?!

Har rikligt med flytningar, ömma bröst och mensvärk. Dock osäker på BIM. Tog ut spiralen i början på september och den cykeln var 21 dagar. BIM-4 idag vid en cykel på 21 dagar.

Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober