• zebra

Vi som vill plussa i oktober

Hej alla!

Det här är andra försöket men första seriösa försöket. Är på bim-4 och har sedan äl+6 haft ömma bröstvårtor som blir värre med dagarna. Brukar bara ha det när jag är gravid. Andra symtom är att jag är väldigt gasig.

Vågar inte testa för då blir jag bara besviken på negativt. På mina två tidigare graviditeter (varav en slutade i missfall v11) testade jag negativt på bim men positivt några dagar senare.

Lycka till alla!

:)
  • zebra

Stort grattis alla som plussat. Blir sugen på att testa fastän det är bim-3 ????.

Känner mog mycket mer ivrig denna gång jämfört med när jag väntade sonen. Då testade jag 1 vecka efter bim! Fattar inte hur jag kunde ha sådant tålamod då haha

• zebra

Hej alla,

Det är bim-2 och jag är helt skakig efter att ha testat med cb digital och det visade gravid!

Jag har misstänkt det hela tiden sedan bröstvårtorna började ömma vid äl+5! Igår kväll stekte jag ägg till lillen och jag kände att jag nästan blev illamående och ville hålla för näsan. Då skojade min man om att jag måste va gravid då!

• zebra
    1213 skrev 2017-10-13 06:40:56 följande:

Åh grattis! Jag är har också haft ömma bröstvårtor sen äl+5. Är på äl+7 idag. Hoppas det är ett gott tecken även för mig :D

Tack! :D Ja hoppas det! Jag vet inte om det berodde på hormonerna men jag har också känt mig extra vacker (har sjukt låg självkänsla annars). På senste dagarna har jag haft extra doftsensationer på både goda och äckliga dofter. Håller tummarna för dig!
  • zebra
    fyrapunktnoll skrev 2017-10-13 06:41:05 följande:

Stort stort Grattis! Vilken lycka!

Jag är på bim-2 idag. Cb rätt visade ett supersvagt streck medan digital sa ej gravid.

Tack! I mina föregående graviditeter testade jag negativt på bim men 3 dagar senare så blev det positivt iaf. Sedan står det att "endast" 97% av graviditeterna detekteras på bim-2. Man kanske inte ger upp hoppet än :)
  • zebra
    eiifos skrev 2017-10-13 10:28:52 följande:

Jag plussade både igårkväll och imorse ???? bim+11 !!

Grattis! :)
Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober