Vi som vill plussa i oktober
Har jag äl idag ? Eller ska det bli starkare än såhär?
Har jag äl idag ? Eller ska det bli starkare än såhär?
Någon som ser ett till streck? Blir tokig av allt stirrande!
Här är en till
Denna månad har vi inte aktivt försökt. Jag har inte tagit Äl test och försöker att inte tänka så mycket. Vad tror ni om chanserna ändå? Efter mens den 24.e sept. Vet inte exakt Äl men vet att den är slut nu då flytningarna är slut sedan ca 3 dagar. Hjärta=sex
Vad tror ni om detta? Jag har en känsla av positivt men vågar inte riktigt hoppas...
det är på BIM idag.
Hej! Hoppar in här! Har Bim på onsdag ser ni något?
Det har låst sih för sambon... han kan inte komma längre?! Får panik och han också.... vilken ond spiral. Tack och lov ?hann? vi vid ägglossningen denna månad... hade tänkt köra varannandag hela denna vecka också men.... någon mer som har det kämpigt?
Hej tjejer!
Jag har bim imorgon.. Tog ett test nu ikväll, ser jag i syne eller är det två sträck? Så glad just nu men vågar inte tro på det riktigt (vi har försökt sen januari). Känns som om jag bara inbillar mig men visst är det två sträck?
Ska försöka lägga in en bild..
Stor kram till er alla!
Hej!
Följer gärna med på tåget, har BIM imorgon och inväntar leverans från testlagret.
Hittills har jag fått spökstreck (enligt mig) och vääääldigt svagt på RFSU.
Har i vanliga fall ingen mens så detta hade egentligen varit mirakel (har PCO)
Håll tummarna för mig tjejer, så uppdaterar jag er imorgon :D !!
Mina symptom:
Mensvärk
Ilande känsla i höger äggstock
Humörsvängningar
Kittlande känsla över magen (låter kanske lite konstigt)
Väntar fortfarande ivrigt på ett plus, kunde ana på testet idag lite men vill vara 100.. så testar imorgon igen =) !
Hur går det för dig?
Har ca BIM 18.e okt. Alltså om en vecka. Ville så gärna ta ett test idag men glömde ;) . Egentligen borde jag ju vänta längre. Vad tror ni är det alldeles för tidigt??
Jag är väldigt förvirrad. Fick positivt ägglossningstest för 10 dagar sedan. Tog ett idag på BIM-4 och fick positivt ägglossningstest idag igen?! Tog graviditetstest också men var såklart negativt. Någon som varit med om samma? Har jag alltså ägglossning igen?
Bim -5 idag och så blankt det kan bli.. även tagit äl tester men bara svaga sträck så.. Antar det inte blivit denna månaden heller. :(
[quote=78101302][quote-nick]tjugofemton skrev 2017-10-15 08:19:26 följande:[/quote-nick]
Äl testar ska ju sträcket vara starkare än kontrollsträcket?
Fortfarande positivt ägglossningstest.... gravid eller ägglossning?!
Har rikligt med flytningar, ömma bröst och mensvärk. Dock osäker på BIM. Tog ut spiralen i början på september och den cykeln var 21 dagar. BIM-4 idag vid en cykel på 21 dagar.
Jag inbillar mig va?
Någon som ser något?