Vi som vill plussa i oktober
Hoppar in här jag med. 6:e försöket nu Har äl 4 okt och bim 14 okt. Hoppas på plus! Har börjat äta C-vitamin, D-vitamin och folsyra. Något mer som är bra att äta? :)
Hoppar in här jag med. 6:e försöket nu Har äl 4 okt och bim 14 okt. Hoppas på plus! Har börjat äta C-vitamin, D-vitamin och folsyra. Något mer som är bra att äta? :)
Den 15-20 hade jag min mens, den 24 hade jag älkänning och den 26 också.
Kan den verkligen komma så tidigt??? Ska ju ha äl den 4/10 enl app. Och nu kliar brösten massvis och är ömma. Sen är ja mer lättretlig, någon som har en teori vad de är med min kropp?!
Någon som ser ett till streck? Blir tokig av allt stirrande!
Hade mens 15-20/9
26 hade jag ägglossningssmärta, extrem (känner den väldigt tydligt då jag viker mig.)
Sen dess har jag varit varm (svettas på natten också) gått upp och kissat på nätterna vilket jag normalt inte gör. Fått kväljningar av minsta lilla (såg en mask på backen och höll på å spy) började gråta av glädje för sambon sa att han skulle byta torkare på bilen (gråter aldrig av sånt & han fixar med mina bilar jämt) och idag är min livmodertapp mjuk och vattniga genomskinliga flytningar (ursäkta infon) + ömma bröst och molvärk till och från hela tiden. Vad tror ni? :D Fått finnar också..
Någon som haft/har liknande och fått plus på stickan? Kan inte testa mig föräns måndag tyvärr.
Ser ni???
Är helt skakis och gråter av lycka!!<3
Taack :)