• MissTery

Vi som vill plussa i oktober

Hej. Tänkte hoppa in här jag med! ?

Har ägglossning idag enligt både min kalender och test så ska förföra sambon när han kommer hem från jobbet. ???? Har BIM den 2 okt, så kanske lite tidigt för mig att vara i den här tråden men kände att den passa bättre än i sep-tråden. Det här blir första riktiga försöket på första graviditeten.

• MissTery

Har bim 2 okt. Men börjar känna av pms nu så hoppet sjönk en aning. Men ska försöka att inte tänka för mycket på det förrän det är dags för antingen mens eller test.

• MissTery

Igår kändes det som att brösten skulle sprängas och min sambo försökte trösta mig med att det kanske tagit sig och att det var därför det gjorde ont. Men jag kände på mig att det var mens på G. Så kom den imorse... Men hur stor är sannolikheten för att det tar sig på första försöket liksom? Nästa ägglossning är runt den 20/10, så vi får väl roa oss lite till då. ;)

• MissTery
    Jean89A skrev 2017-10-03 06:20:18 följande:

Nä det är ju inte helt vanligt. Vi håller tummar o tår att de går bättre med andra försöket

Tack. :) Nu vill jag bara att mensen ska ta slut så vi kan börja på nästa försök. :p
  • MissTery

Åh! På fredag 20/10 har jag troligen äl enligt kalendern. Har de sedvanliga känningarna i ryggslutet så borde stämma rätt så bra med uträkningen. Ska ta äl-test imorgon för säkerhets skull. :)

Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober