• Fröken92

Vi som vill plussa i oktober

ÄL i helgen sen får vi se! Följer gärna denna tråd!

• Fröken92

Hej! Som ny legitimerad gymnasielärare, och kvinna, kan jag säga en arbetsgivare enligt lag inte får grunda sin attityd till anställning på graviditet. Om arbetsgivaren har problem med föräldraledighet bör den inte vara chef. Klart du ska ta jobbet? Du har jobbat där i fyra år innan. Jag vikarierar än i letar efter den "rätta tjänsten" som passar mig! De får bara köpa att jag vill ha familj dock kommer sambon och jag dela föräldraledigheten. Jag hemma 6-7 månader han 5-6. Han får mina.

• Fröken92
    Amandap95 skrev 2017-09-21 18:57:47 följande:

jag har alltså redan i juli skrivit på anställningen så den är min :) 

Dåså! Kör hårt!
  • Fröken92
    Jean89A skrev 2017-09-27 09:15:46 följande:

De börja närma sig oktober hoppas vi är många som får ett + på Stickan ) undrar om ja vågar ta ett test i helgen typ på söndag då är ja bim - 2 fler som ska testa i helgen??

Spännande! Har inte bim förens 7-8 okt! Får snällt vänta ett tag till haha
  • Fröken92
    Anonym (Lj) skrev 2017-09-28 08:36:15 följande:

Hade ett rfsu test hemma, ett sånt testa tidigt test. Av någon anledning kunde jag inte hålla mig, så jag gjorde testet trots att det omöjligt borde ha visat positivt. Har ju långt kvar till BIM. Blev chockad när testet ändå visade positivt. Törs dock inte bli glad för det än, utan jag tänker vänta och se helt enkelt.

Solklart pluss! Du kanske hade ÄL tidigare? Få gånger det syns en vecka innan!
  • Fröken92
    ostbågen skrev 2017-09-29 21:26:56 följande:

Klantade mig och fick inte med bilden i förra inlägget.  Det testet från imorse (näst längst ner på bild) ser ju mest lovande ut men det är ju ändå inte solklart positivt.. ellerhur?

Det är positivt! Ingen tvekan
  • Fröken92
    ostbågen skrev 2017-09-30 09:53:51 följande:

Åh tack för ditt svar! Har stirrat mig blind på ältester de senaste månaderna och blev så osäker denna gång för annars har jag fått "tydligare" svar. Men nu vet jag att jag kan tolka det som positivt iaf. ?

Så lite Nu är det att mysa på!
  • Fröken92

Gjorde för kul ett ÄL test. Det är väl positivt? Är dock på BIM-3/4. ÄL har jag haft, lovar.

• Fröken92
    Fröken92 skrev 2017-10-03 18:41:20 följande:

Gjorde för kul ett ÄL test. Det är väl positivt? Är dock på BIM-3/4. ÄL har jag haft, lovar.

• Fröken92

Tror verkligen jag drabbats av hjärnspöken... haha. Tycker mig ser något men inbillar mig nog rätt säkert :'-D

Den är rätt så redigerad annars syns det inte på bild! är på ÄL+10 men är nog för tidigt. Gissar om det är något det syns lördag fast mensen kan ju lika gärna komma på besök än så!

• Fröken92
    AngelicaB skrev 2017-10-09 09:59:07 följande:

Hej allihopa!

Har bim om 9 dagar, är set för tidigt att testa imorgon? Alltså 8 dagar innan mens?

Vänta säger jag. Fick mitt plus på BIM som var svagt och bara tråkigt att få neg och bli nedstämd! :)
Svar på tråden Vi som vill plussa i oktober