• Linae81

BIM 18 september. Fler? Symptom?

Hej, jag hoppar in här. Vi försöker att få vårat andra barn. Vårt första kom till via ivf. Hon är 2.5 år nu. Men i december förra året så blev jag gravid spontant, tyvärr slutade detta i missfall men jag kunde alltså bli gravid på naturlig väg. Oddsen är mycket låga enligt läkaren att det ska gå vägen igen men varje månad önskar man och längtar man efter plusset ändå. Men nu till ämnet, sen min ägglossning förra veckan har jag haft mycket molvärk i magen, varit spänd och gasig, haft jätteömma bröst och lite illamående av och till. Symtomen he fortfarande inte gått över så jag hoppas fortfarande! Jag borde ha bim 17/9. Lycka till alla!

• Linae81

Jag testade i morse tyvärr, det var negativt såklart och jag borde vara på äl +8 eller 9, vet inte exakt då jag inte testat för ägglossning. Känner mig fortfarande svullen och öm i både mage och bröst. Illamående mer till kvällen.

• Linae81
    jennie08 skrev 2017-09-12 11:03:01 följande:

Vad använder du för test för att testa så tidigt?

Clearblue med tidig detektion, man kan testa 6 dagar innan beräknad bim. Det står att det är 76% säkert från 6 dagar innan. Men jag är ju lite osäker var i min cykel jag är så det kan hända att det är för tidigt ändå.
  • Linae81

Jag med är inställd på mens. Har lite förblödning nu. Beräknad mens på tisdag, och när den drar igång börjar jag också med sprutor inför ännu en ivf. Hade hoppats på att kroppen var på min sida nu för att slippa gå igenom detta ännu en gång, men ändå tacksam för att det finns ivf för oss som kämpar. Lycka till alla!

Svar på tråden BIM 18 september. Fler? Symptom?