Inlägg från: Lillefiddelin |Visa alla inlägg
  • Lillefiddelin

Bim oktober 2017

1213 skrev 2017-10-12 16:57:21 följande:

Är på jobbet och har sån extrem molvärk i tjejmagen och bak i ryggen.. är på äl+6 idag och hoppas verkligen att jag får ett plus på stickan den 22/10 för annars vet jag verkligen inte vart alla dessa symptom kommer ifrån. Har så ömma bröstvårtor idag också..

Håller tummarna för dig! Nu får vi räkna ner till BIM nästa helg ihop
  • Lillefiddelin

BIM -6 idag.. drömde inatt om att jag plussade och sedan fick tidigt MF. Jobbigt att vakna efter det.

Har inga symptom eller känningar tyvärr. Känns som jag vara väntar på att mensen ska komma så jag sedan kan ge på mig nya försök i november. Grattis till alla som plussar <3

• Lillefiddelin

BIM på måndag 23e.

Haft stickningar i underliv/mage sen igår och tänker ständigt ?snart kommer mensen?. Men än är den inte här.

Ska testa mig på fre morgon! Kunde inte låta bli och tog test i förrgår, negativt såklart. Hoppas det var dör tidigt bara

• Lillefiddelin
    Isathe skrev 2017-10-18 20:49:28 följande:

Å då ligger vi lika om jag plussar. Är också på 5+0 idag, men ska avvakta till fredag och testa.

Svävar just nu mellan hopp och förtvivlan. Vill, hoppas och tro på att de ska bli ett plus men vågar inte för är rädd att de bara är falska förhoppningar.....

Ska också testa fre morgon! Hoppas hoppas för oss nu.

Känts som om mensen ska komma nu i två dagar, sedan tisdags morgonen, men än har den ej dykt upp. Hoppas det är tecken på annat.. in och skriv så fort du testat! Vi får hålla varann om ryggen nu.
  • Lillefiddelin
    Förstabarnet96 skrev 2017-10-20 11:40:54 följande:

Tog ett clearblue imorse , i första anblick ser de supernegagivt ut men vet inte om de är jag som stirrat tills jag inbillat mig men tycker att jag anar ett svagt lodrätt streck.. vad tror ni? Bim 22/10 ..

Kan vara spök, kan vara plus. Ta ett digitalt skulle jag säga! :)
  • Lillefiddelin

BIM -3 idag, negativt på teststickan. Prövar igen på BIM om inte mensen dyker upp! Känns som att det inte blev nånting och är faktiskt inte helt deppig. Vill bara ha mensen så jag kan testa med ÄL stickor nästa månad (aldrig gjort)

• Lillefiddelin
    tapper skrev 2017-10-20 14:09:03 följande:

Skönt att du inte känner dig deppig över det om det inte blir nåt denna gång. På't igen ??

Själv är jag supernervös då det känns i magen som när man har mens fast inte mensvärk liksom. Men ska ju inte komma fören tisdag som tidigast o brukar inte känna att det är på g fören dagen innan mens.. Kan inte somna på kvällarna längre. Är det vanligt eller är det bara för att jag är nervös och spänd kanske?

Klart det är tråkigt om mensen kommer men känner ju samtidigt att jag kanske förbättrar chanserna hädanefter om jag tar tag i allt och börjar med ÄL test! Min menscykel har även varierat kraftigt mellan 15-30 dagar men börjar bli stabil på 27 dagar nu, i början var den ju kaos efter preventivmedlet togs bort.. kroppen kanske börjar fungera som den ska nu?! Hoppas!
  • Lillefiddelin

BIM -1 idag, fortfarande negativt på test. Tog sista testet jag hade hemma idag.. nu struntar jag i att testa mer tror jag. Känner mig inte gravid så mensen kommer väl komma.

Beställer hem test i veckan till nästa månad. Hänger kvar i denna tråd tills mensen kommer (hoppet är ju de sista som försvinner)

• Lillefiddelin
    1213 skrev 2017-10-23 08:23:15 följande:

Åh jag vet inte.. testade ju på BIM-1 och det var negativt men idag är jag på BIM+1 och har inte fått mens än. Har lite mensvärk till och från och haft sedan igår men det har inte kommit något än.

Väntar nog med att testa till onsdag så får mensen två dagar till på sig att komma!

Då ligger vi exakt likadant till..
  • Lillefiddelin
    1213 skrev 2017-10-23 11:14:23 följande:

Åh hur känner du? När ska du testa nästa gång?

Jag testar mig nog på fredag om inte mensen kommit då, ger den veckan liksom.. har testat mig typ varje dag sedan BIM -5 och inte ens fått spökstreck, är helt blankt
  • Lillefiddelin
    1213 skrev 2017-10-23 14:24:02 följande:

Blir så sugen på att testa mig imorgon men känns som om jag borde vänta.. vi får se om mensen kommer under dagen först innan jag bestämmer mig.

Vad duktig du är som tänker vänta så många dagar!

Tänkte beställa nytt lager med test imorgon om mensen inte kommit, därav väntan. Vill inte springa på apoteket, blir så dyrt om man är testoman . Haha! Så antar att paketet kommer komma på Tors
  • Lillefiddelin

BIM +4 , testar fortfarande negativt. Fattar ingenting. Känns inte som mensen är påväg heller... snälla kan den inte bara komma :(

Svar på tråden Bim oktober 2017