Bim oktober 2017
Hoppas hoppas!!! Det syns verkligen bättre med filter <3
Här är mitt, har mörkat bilden lite...
Hoppas hoppas!!! Det syns verkligen bättre med filter <3
Här är mitt, har mörkat bilden lite...
En bild till
Äl +6 idag..
Tror ju inte de är något denna gången då vi inte prickat ÄL..
Känner inget alls typ.. liiite molvärk igår och idag.. men kan vara vad som.
Förra månaden hade jag alla symptomer.. till och med bröstmjölk/droppar!
Om det är något så är de nog trötthet.. Var hos en kompis i eftermiddags och hon fråga om jag var sjuk.
Vad känner ni?
Så tjejer?
Den här månaden tog vi det lugnt, försökte inte aktiv. Förväntade mig inget. Så känns så konstigt nu men bra :) BIM-6 ska ta nytt imorgon och sedan digitalt vid BIM 18.e.
Ägglossningen borde ha skett någon gång mellan onsdag och fredag. Vi har bara orkat få till det 2 gånger kring de dagarna eftersom vi båda är förkylda och småhängiga. Jag har väl också lite kommit till den punkten efter snart två år av försök att jag inte riktigt har energin att försöka. För varför skulle det ta sig nu? Inväntar tid för utredning och det känns lite som nästa milstolpe. Så fram tills dess har vi bestämt att vi försöker i den ork och lust vi har snarare än att tvinga fram sex varje dag bara för att. Vi kör 2-3 gånger i veckan (mer om lusten faller på) och tar det sig så tar det sig! Sänkta krav och förväntningar helt enkelt!
Nu ska jag i alla fall vänta och hoppas på att sänkta krav och mindre stress kring allt det här kanske hjälper!
Jag tog ett ÄLtest idag, mest bara gör att se typ... enligt mina beräkningar och min app så är jag på ÄL+5. Men detta ÄL testet visade mycket starkare idag än för 2 dagar sedan... vad tror ni? Har jag räknat ut ÄL fel och den är sen eller? Jag har ju bim 23/24.... nu blev jag väldigt fundersam....
Bim -5 idag och så blankt det kan bli.. även tagit äl tester men bara svaga sträck så.. Antar det inte blivit denna månaden heller. :(
Bim -3 och helt blankt och tappen börjar mjukna. :(
Liite värk som innan mensen.
Fjärde seriösa försöket :( (halft dock denna mån) 6mån utan skydd..
har ju två barn sen innan och gjort två aborter. Blivit gravid på p-piller, dagen efter piller och pessar.. Så gah vad frustread jag blir! Varför går det inte??
Alla gånger innan har jag från ca v3 haft täppt näsa och känslig för dofter. Och alltid innan jag plussar yrsel. Så egentligen behöver jag inte testa.. :D
Nån mer som är testoman?
Jag är på cd 34 och negativt gravtest igår. Trodde mensen skulle komma fredag eller lördag men icke. Inte några direkta symtom på varken de ena eller de andra, spände lite långt ner i magen i lördags, kändes som lätt träningsvärk och jag ville dra in magen. Annars inga andra symtom. Varit förkyld i 2-3v, sedan ägglossningen men de börjar också bli så smått bättre.
Skulle vilja testa hela tiden, men de är väl bara vänta in mensen.... Däremot är sitter min livmodertapp högt upp, når den knappt och jag känner mig typ "svullen" i slidan när jag försöker nå livmodertappen, men antar att de bara är att vänta och se vad som händer.
Vet att det kanske syns dåligt men jag tog ett test idag. Men har haft mens i tre dagar och nu är den slut. Brukar vara i sju dagar. Så jag antar stt det kanske kanske var något men att det inte fäste ordentligt... Erfarenhet någon?
Cirkeldag, alltså 34 dagar sedan sista mensen.
Känns inte direkt öppen och rätt hård.... Känns iaf inte som mensen är på väg.
Idag har jag bim! mensen har inte dykt upp ännu!! brukar komma som en klocka på dagen! Dock mensvärk som började i morse, så känns lustigt att den inte kommit igång än!!
Testade dock negativt bim-3 , sen har jag ej testat mer för trodde det var kört. Spännande ialf sålänge tant röd ej dyker upp!
Fick mens som beräknat och tänkte jahopp, då va det bara att ta nya tag till nästa månad :( men samvaro min mens inte riktigt lika riklig som innan och endast 4-5 dagar istället för som vanligt 6-7 dagar.. tyckte detta va märkligt och blev tipsad att ta grav test, jag har själv inte kännt av symptom men nu när jag tog efter jag inte varit på toa på 4 timmar och int heller druckit så tycker jag att det visar svagt svagt på graviditetskollens .. är detta äns möjligt ? Eller kan jag inbilla mig för att jag önskar så ..? Skickar med bild så får ni gärna hjälpa mig ! (Tidigare test har varit total blanka, man kan inte äns försöka inbilla sig)
Men är det äns möjligt att de blir så ? Kan jag vara gravid trots mens och absolut inga symptom ?? Vågar ju inte tro på det då mitt hopp helt va borta ! :o
Blivit tipsad om att testa vanliga cb istället då dom visar bättre, gravidkollens kan vara tydligen visa mycket svagare i jämförelse .
Kan det vara så tråkigt som missfall ? :( :(
Ser tyvärr ingenting :( När har du bim?
Jag ser tyvärr ingenting. Var det väldigt tidigt?
Tog detta 4 h senare !! Hsr varit neg innan mens så borde inte vara missfall ??