Ivf rmc linköping hösten 2017
Hoppas det går bra för dig, är lite nyfiken på hur du mår och om du har känt något ännu?
Hoppas du får komma igång snart igen, är ju så lång väntan hela tiden!!
Hoppas det går bra för dig, är lite nyfiken på hur du mår och om du har känt något ännu?
Funderar på att tjuvtesta på måndag då är jag på ruvardag 7. Eller är det bara dumt tror ni? Fick ju ett 3 dagars embryo tillbaka så det är kanske alldeles för tidigt o bara dumt att testa så tidigt? Ovitrellen borde ju iallafall gått ur kroppen då.
Nyfiken på hur du gjorde med testandet, håller tummarna för dig!
Det behöver inte betyda att det inte lyckades. Fortfarande tidigt ???? håller tummarna för dig och hoppas på annat resultat för dig på torsdag!
Ruvardag 10 idag o tjuvtest. Jag fick plus!!!! Har just nu lite svårt att ta in det. Är helt överlycklig för detta positiva besked men samtidigt kan jag inte slappna av, oron för missfall dyker ju upp nu. Känns som om oron aldrig tar slut. Men måste försöka njuta av att jag faktiskt är gravid
Stort grattis till dig! Förstår din oro men försök att slappna av och ta en dag i taget. Underbart att få höra lite positiva nyheter! Grattis igen glad för din skull
Roligt för dig!!! Skickar positiva tankar
Stort grattis!! Njut nu även om jag förstår din oro! Hur känner du dig? Tycker du att det känns på något sätt?
Försök och njut nu :) hur snabbt blir du bokad till ett första VUL?
Hur upplever du de olika symtomen? har du dem konstant eller kommer det och går?
Igår fick jag min mens så ringde RMC nu på morgonen.
Sär här är mitt upplägg för denna återföringen med FET: På dag tre ska jag börja med letrozol för att framkalla ägglossning den ska jag äta i fem dagar.
Nästa torsdag den 16 ska jag till Ryhov (gallerian hade stängt) för kontroll, då kollar de hur tjock slemhinnan är bl.a. Från torsdag ska jag börja mäta med ägglossningssticka med morgonurinen.
Vid utslag ska jag ringa in till RMC men om det är på en helg så ska jag vänta tills måndagen. Morgonen jag får utslag ska jag även ta ortivellesprutan.
Sex dagar efter utslag gör man återföringen, de gör även återföring på lördagen. Om det blir på söndagen så gör man troligen återföringen på lördagen ev. måndagen.
Man får alltid en tid på eftermiddagen vid återföringen. Upptiningen sker på förmiddagen så skulle blastocysten inte klara upptiningen så tar de nästa, jag har två i frysen och hoppas verkligen upptingen ska gå bra.
tack. Denna gången är det min tur! Hur går det för dig allting bra so long?
jag funderar på att ta ledigt dagen efter återföringen just för att bara ta det lignt. Läste att ägget fäster dagen eller dagen efter för återföringen. och jag har det så högt tempo på jobbet just nu och tänker att det kanske inte är bra att stressa. Hur gjorde du?
Håller tummarna för er!! Är ofta inne o läser hur det går för er. Själv har jag varit på vul idag v.7 o fick se ett pickande hjärta, det känns helt underbart o overkligt. Hoppas verkligen att ni oxå kommer lyckas