Vi som vill plussa I augusti 2017
Jag har ett clear blir med veckoindikator så jag håller mig tills imorgon, jobbar hela kvällen ändå så ????
Åh blir så glad för din skull! Grattis igen ????
Tusen tack fina du!! Är så glad!! :D
Jag har ett clear blir med veckoindikator så jag håller mig tills imorgon, jobbar hela kvällen ändå så ????
Åh blir så glad för din skull! Grattis igen ????
Jag fick ett plus :)
Fick ett plus ???? helt otroligt de gick på första försöket
Åh så fint av dig! Är du med i någon fb-grupp med Bf april?
Haha ja alltså så mycket som vi sexade alltså hahaha.
Ja jag är med. Kanske kan jag lägga till dig om du vill? Nej den är hemlig för utomstående. Men känner du någon som också är med i gruppen så är det kört - men det gäller ju för den då också :p
Alltså wow vilken jäkla tur! Snacka om att pricka helt rätt och ja verkligen tur! :)
Jag har varit på stan och shoppat mamma-kläder haha. Så jäkla nojig över att magen ska synas!
ja de är ju helt fantastiskt att de är så många plus nu!
åh tack!
Ni andra som plussat, hänger ni kvar i den här tråden eller har ni någon annan där ni fortsätter ha kontakt?
Gravid!! Bim-5
Ja en del trådar är redan så himla "fulla" så man försvinner lite i mängden, ja precis kul! - nu har jag en liten kille sedan tidigare så jag passar nog inte riktigt in där
Idag kom tyvärr tant röd... nya tag igen!
Grattis till alla! Så glad för er skull! Fantastisk tid som väntar för er nu! Längtar så efter att få mysa med en liten gravidmage :)
Själv har man ägglossning i dagarna nu. Hoppas på ett plus i slutet av månaden så att jag är med er i bf april! Håller alla tummar för att få känna som er!
Nu har jag gått över flera dagar , inte ena mensdroppe så långt ögat når. Men inte jätte vanliga gravsymtom heller.. har inte vågat ta något mer test sen de visade negativt förra gången. Men mina symtom änsålänge är :
-Hade nidblödning en dag en vecka innan BIM (aldrig haft förut)
- "mensverj" i flera dagar (livmoder växer)?
-ont i ländryggen
Vad tror ni?:( :)
Hej alla, ja är gravid i v 5 men idag kom det blod när ja skulle kissa? Kan detta va missfall?? Asså känns så tråkigt att ja behövt gråta!
Där kom bekräftelsen på det suuuupersvaga streck jag fick igår!! Ser inte mycket ut för världen på bilden men syns ordentligt i verkligheten.. Ett fint blått sträck! :D
Grattis, när hade du BIM?
En underbar tid och resa framför dej, stort grattis och hoppas allt går som planerat :D
Okej, åh jag har BIM på söndag, så får se nästa vecka hur det blir för mej denna månad.
Men stort grattis igen, skicka in lite gravid baciller till tråden ;) ;D
Det var de, plussade på digital :) är på bim-4 idag ungefär
Bim 30 augusti.
Orkar inte vänta så mycket.
Va e dom tidigaste symtomen som man kan få ?
Tackar, jag får vänta o se
När kan man som tidigast testa sig?
Andra natten idag som ja drömmer att jag e gracid haha