• Micec

Vi som vill plussa I augusti 2017

Hej! Hoppar också in här :) Hade en ofostrig graviditet som upptäcktes utan förvarning på Ul vecka 13 i juni :( har varit jobbigt, Men bara att blicka framåt nu!!!

Har haft första mensen efter missfallet och nu i dagarna ska jag ha ägglossning, stickorna har börjat stegra :D så äntligen är allt i sin ordning igen. Nästa Bim för mig är 24 augusti! Nu är det bara för mig att mysa på!! Lycka till allihopa nu , denna månaden får vi plus !!! <3 Kul att följas åt!

• Micec

Hej allihopa! Hur gåt det för er? ett tag sen jag var här o tittade. Jag är på äl+6 nu , vi sexade på rätt bra kring ägglossningen.

Har dock inte symptom, Möjligtvis rikligare vattnigare flytningar än vanligt, men det kanske jag brukar ha vanligtvis efter ägglossning med... Vet faktiskt inte. Vill att dagarna ska gåååå så jag kan börja missbruka mina 25 test som ligger i ett paket här hemma o väntar !

• Micec

Vad tror ni om detta? är bara på äl+7, så egentlhifn alldeles för tidigt att testa.

Översta är ägglossningtest, och de under är gravtest. Bilden är nermörkad lite .... men ändå...... haha

• Micec
    Disturbia89 skrev 2017-08-14 21:38:20 följande:

Ser tyvärr inget på gravtestet men prova igen om några dagar så håller jag tummarna för dig! :) :)

Är också på äl+7 idag! Har du några symtomer?

Aa hoppas! Kul, då är vi nästan på samma dag då!

Jag har inta symptom. Lite halsbränna då o då möjligtvis, men kan vara ibillning.... själv?? :)
  • Micec
    Disturbia89 skrev 2017-08-15 18:37:10 följande:

Eller hur! :) Jag har bim 22/8! När har du?

Ont i brösten och haft ont i nedre delen av magen. Men kan ju lika gärna betyda ingenting så det är bara att vänta på bim :)

Ja okej nen det låter ju lovande iallafall!!! :)))

Jag har bim 23/8 !
Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017