Vi som vill plussa I augusti 2017
Jag hade ägglossning igår. Dock så har jag super ömma bröst och flytningar idag så vet inte om de bara är så min kropp fungerar efter ägglossning.
Jag hade ägglossning igår. Dock så har jag super ömma bröst och flytningar idag så vet inte om de bara är så min kropp fungerar efter ägglossning.
Äl 29/7 och BIM 14/8 väntar med spänning :)
Hejsan, jag har en fråga till er som någon kanske kan svara på då jag går runt och tänker som en idiot! Jag hade ägglossning nu i lördags och jag hade flytningar precis innan å någon dag efter. Det konstiga är att ni har jag inga överhuvudtaget och vanligtvis så har jag nästan alltid fram till mensen. Sen två dagar innan min ägglossning så fick jag först jätte ömma bröstvårtor å sedan hela bröstet. Det jag känner nu efter ägglossningen är sjukt ömma bröst så kan inte ligga på mage längre och jöttesvullna. Dessutom när jag tar av mig bhn så skriker jag nästan av smärtan.. min fråga är är detta normalt efter ägglossning? :)
Exakt 7 dagar kvar tills min BIM. känner av ömma bröst så kan inte ligga på mage längre, samt mensvärk också.. känns som att mensen är på väg! Brukar känna av samma sak ca 1 vecka innan mens. Dock fick jag rejäla flytningar igår!? Åh vad man önskar att man fick ett plus på stickan men ska inte hoppas för mycket.
Gjorde ett test precis och tror det var ett spöksträck. Första gången man har fått det så kändes sådär för man hoppades på att se två sträck klart :p Min beräknad BIM är nästa vecka men ska försöka vänta några dagar nu och hoppas på ett positivt resultat:)
Hej! Hoppar också in, inte helt koll när jag hade äl men hade känningar tog dock inget test. Borde vara bim 13/8 enligt appen jag använder. Undrar dock om någon känt av träningsvärk i magen utan att ha tränat vid graviditet? Har träningsvärk som att jag gjort ett riktigt magpass och har molande värk i livmodern. Hoppas så på ett plus och ska försöka hålla mig tills helgen med att testa.
Nej är det sant, får hoppas att det inte var ett spöksträck! Haha instämmer det är så jobbigt med väntan och att inte testa! Nej inte mer än lätt illamående, har haft ömma bröst och så de senaste månaderna mellan äl och bim så hoppas så att det är nått. Har du några mer? Kul att följas och se hur det går! :)
GRATTIS!!! Aprilbarn? <3
Grattis!!!
Åh grattis! Får hoppas att man har lika tur till helgen :)
Bim 28/8 första försöket efter mf som jag hade början av juli.
Förstod nåt var fel när jag fick bruna flytningar som jag försvann. Gjorde vul men hjärtat slog men nån dag efteråt kom det mer som mensblod när jag torkade mig. Bokade ny tid och hjärta slog inte men fick komma tillbaka 2 dagar senare ändå men samma svar. Fick då cytotec så allt fick komma ut då min kropp verkade dra ut på det.