• Hessy

Vi som vill plussa I augusti 2017

Jag hänger på tråden! Jag och min pojkvän har precis börjat försöka få barn, Men velat länge. Bebislängtan nu är enorm! Nu hade vi sex varje dag under ägglossningstid och jag hoppas hopps hoppas på att vara gravid.. har testat å googlat om att få ett positivt svar innan med olika tester.. men de har visat negativt så nu googlar jag ist på folk de har visat negativt innan mens ist å sen positivt :") får alltid mens mellan 29-2:e varje månad. Å idag är det den 2:e å ingen mens än.. ska försöka hålla ut till att testa imorgon igen om det går.. hur gamla är ni föresten i denna tråd? Jag är född 94.
    M

• Hessy

Nu har jag gått över bim 3 dagar. Visat neg på alla test jag tagit.. försöker att inte ta men kan inte låta bli.. vill så gärna att de ska va nått! Hade en nidblödning förra veckan och går aldrig över mensen, högst 1 dag. Haft trådiga flytningar också.. inga andra symtom. Lever på hoppet och hoppas att jag hör till dom som plusar sent.

• Hessy

Nu har jag gått över flera dagar , inte ena mensdroppe så långt ögat når. Men inte jätte vanliga gravsymtom heller.. har inte vågat ta något mer test sen de visade negativt förra gången. Men mina symtom änsålänge är :
    -Hade nidblödning en dag en vecka innan BIM (aldrig haft förut)
    - "mensverj" i flera dagar (livmoder växer)?
    -ont i ländryggen
    Vad tror ni?:( :)

• Hessy

Pluss att jag kissar en gång i halvtimmen å då kommer dock väldigt lite

• Hessy

Ja har ju testat på själva Bim dagen och innan det och det har visat neg. Men enligt många andra när man googlar runt så har vissa inte plussat förs 1-2 veckor efter :0 så tänk om de är så för mig med!!:D

• Hessy

Skulle gå och leta efter mina gamla test för å dubbelkika en gång till och hittade detta som jag gjorde 2 dagar innan BIM. Är det inbillning eller ser jag ett svagt svagt streck :"D

• Hessy

Provade ett test imorse som var från en billig sida. Negativt :0 :"( men idag har jag börjat må väldigt illa också ???? är väl skengravid..:( nu vill man typ att mensen ska komma.. orkar inte gå å vänta mer :(

Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017