• Nomourn

Den vita mannen

Varför allt hat emot vita män?

Historiskt sett har den vita mannen varit den mest privilegierade gruppen i världen. Det går inte att stryka under bordet.

Men så länge du och jag har levt (iallafall i den västerländska kulturen) så har det varit mycket jämställt. Faktum är faktiskt att kvinnor idag har det generellt bättre om vi skulle rada upp alla privilegium på båda hållen. Så jag förstår inte varför vita män idag skall lidas av ett hat som inte alls är befogat?

Jag känner att världen är så emot vita män och vill helst se dem försvinna.
    Varför?

Och ge mig inga svar som "Alla på toppen är vita gamla gubbar"
    Det är så onyanserat och trångsynt.

Varför kan inte människor sluta allt detta fackindelande och döma varje människa individuellt för istället? Förstår inte varför det skall vara så svårt.

• Svar på tråden Den vita mannen
  • Anonym (Hejhej)

De är bara feministiska rasister som hatar vita män.

• Nimzay

Vita män är det värsta och mest förskräckliga och ondskefulla som finns!!!!!!!!!Världen skulle vara mycket bättre utan vita män!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Nomourn
    Nimzay skrev 2017-07-25 19:20:51 följande:

Vita män är det värsta och mest förskräckliga och ondskefulla som finns!!!!!!!!!Världen skulle vara mycket bättre utan vita män!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha funny..
  • Nomourn
    Anonym (Hejhej) skrev 2017-07-25 19:15:26 följande:

De är bara feministiska rasister som hatar vita män.

Jo i stort sett hela Sverige. Alla västerländska kulturer verkar tycka detsamma, USA, Canada, Tyskland, England etc....
  • Borgaren

Utan den "vite mannen " hade nästan alla i mänskligheten fortfarande dratt i smutsen och viftat efter flugor...
    nåt för alla töntar på södermalm att fundera på.

• Anonym (såärdet)
    Nomourn skrev 2017-07-25 19:11:49 följande:

Varför allt hat emot vita män?

Avundsjuka. Det är trotts allt vita män som skapat civilisationen medan resten av världens befolkning inte åstadkommit särskilt mycket. Och det resterande del ändå har lyckats åstadkomma kan de tacka vita män för eftersom det är de vita männen som lagt grunden och gjort det möjligt för resterande del av världens befolkning att lyckas åstadkomma någonting överhuvudtaget.
Svar på tråden Den vita mannen