• Noanda

BF MARS 2018 - familjeliv hela vägen

Jag är så lycklig! Kan inte tro att det är sant! Efter att ha försökt bli gravid sen i januari pausade vi de planerade försöken över sommaren. Min mens har varit oregelbunden sedan jag tog ut spiralen men igår insåg jag att den var väääääldigt sen.

Testade idag och fick "gravid 3+". Jag vill bara skrika av glädje!

Om jag räknar från sista mensen så är jag i vecka 6+5 idag så jag tror det här är min tråd.

Vad sjutton gör jag nu? Det här är min första graviditet.

• Noanda
    Noanda skrev 2017-08-06 16:31:40 följande:

Jag är så lycklig! Kan inte tro att det är sant! Efter att ha försökt bli gravid sen i januari pausade vi de planerade försöken över sommaren. Min mens har varit oregelbunden sedan jag tog ut spiralen men igår insåg jag att den var väääääldigt sen.

Testade idag och fick "gravid 3+". Jag vill bara skrika av glädje!

Om jag räknar från sista mensen så är jag i vecka 6+5 idag så jag tror det här är min tråd.

Vad sjutton gör jag nu? Det här är min första graviditet.

Enligt sista mens så har jag bf 20 mars.
  • Noanda
    MrsGalotti skrev 2017-08-22 15:43:05 följande:

Hej, är det ok att jag hoppar i här så här sent? Var på tidigt ul idag och visade sig att jag är lite längre gången än jag trodde, bf 26/3-18, andra barnet.

Vet att ni vill "stanna på fl" men vet nån om nån fb-grupp med oss med bf i mars? Är med i en aprilgrupp men det hade varit roligt med en marsgrupp också.

Samma bf som jag! Har dock ej gjort ul än så jag kommer säkerligen bli flyttad.
Svar på tråden BF MARS 2018 - familjeliv hela vägen