BF MARS 2018 - familjeliv hela vägen
Hej, hoppar också in här! Bör vara i vecka 6+1 idag (BF 18 mars). Jag har två barn sedan innan men detta blir min sambos första :)
Hej, hoppar också in här! Bör vara i vecka 6+1 idag (BF 18 mars). Jag har två barn sedan innan men detta blir min sambos första :)
Jag har inga symtom känns det som..nojjig till tusen
Hejsan! Spännande.hakar gärna på i detta forum. Jag får olika svar på vilken vecka jag är på nätet nån som kan veta? Min sista mens första dag 12juni om ja minns rätt dag.
Hejsan, min sin sista "mens" första dag va oxå 12 juni, om jag räknar ifrån den är jag i vecka 7 (6+6) idag, bf 18 mars :) Nu hade jag p-piller mens då så tror kanske inte det stämmer exakt men du bör ju vara i vecka 6+6 i alla fall :)
Har bf 18/3, har två barn sedan innan, bor i halland
Gjorde ett UL idag för att räkna ut hur långt gången jag var. Han gjorde bara på magen och kom fram till att jag va 5+, han sa att allt såg jättebra ut och att det inte fanns något att oroa sig för. Jag frågade om man kunde se hjärtat om vi gjorde ett vaginalt vilket han svarade "nej absolut inte! Det går först om kanske en månad", lät konstigt tycker jag, och jag är förståss fortfarande lika orolig. Men fick tid för nytt UL om 1 månad.
Har haft sån enorm molvärk igår och idag, kommer oxå massa slem när jag torkar mig, likt slemproppen som går vid förlossningen. Är så orolig för att det är mf på G :/ någon som vart med om liknande?