• Längtar17

Fler?

Karin08: ja, ett till frysen. Vet inte varför de sa att det skulle ta så lång tid att få info. Fick det precis när dom fryst in.

Tyckte att jag hanterade väntandet bra men nu är jag verkligen nojig. Känns som att det rinner hela tiden men är nog bara lutinusen än så länge. Är ledig imorgon så får nog sysselsätta mig för att slippa tänka.

Fick ni några restriktioner kring att bära efter ET/FET?

• Längtar17

Verkar som att det händer mycket för oss i gruppen nu!

Kiim01: bara mensvärk. Tror inte jag är gravid tyvärr. Har liksom ingen känsla av det. Får se om mensen kommer. Annars testar jag nog på söndag. Vill inte testa och sen till jobbet. Riskerar hellre ett för tidigt test.

• Längtar17

Kunde inte hålla mig så tjuvtestade idag. Dock inte morgonurin (inte gått på två timmar). Ingen tendens till plus alls :( Det är nu 12 dagar sen äggplock, 9 sen insättning. Vad tror ni? Misslyckades den här gången också?

• Längtar17

Min magkänsla säger nej men hoppas. Har ju Lutinus så tänker att den mensvärk som känns kanske kommer från dom också för det känns inte helt som vanligt.

• Längtar17

Usch, hatar det här väntandet! Idag är jag helt hormonell så har suttit på jobbtoan och gråtit en stund (värdigheten är helt borta) och svarade inte när min chef ringde för vet att jag skulle gråta ännu mer då. Ska försöka hålla ut dagen och sen hem och bryta ihop helt.

• Längtar17

Tack! Är ibland tur när det är mycket att göra på jobbet...

Dåligt av evolutionen att göra en extra känslig precis vid besked...

• Längtar17

Ijo: är nog för tidigt för att känna nåt men hoppas hoppas!

Kiim: hur går det med stimuleringen?

Karin: ska du göra vul och ta Ovitrelle för att få exakt dag?

Testade igen imorse med ett testa tidigt test. Var negativt så nu har jag gett upp. Tänkte att jag ska sörja idag och sen ta tag i FET till nästa cykel.

Lyssnade på Klara Zimmergrens sommarprat från 2012 idag. Tycker det var bra. sverigesradio.se/sida/avsnitt/116713

• Längtar17

Tack! Jag börjar nu ladda om inför FET. Tänker att det borde bli runt 11 september om mensen nu kommer igång. Den brukar inte komma förrän en slutar med Lutinus eller? (Är på bim idag)

• Längtar17
    Kiim0 skrev 2017-08-20 18:44:55 följande:

Tror du inte att det fortfarande finns en chans att du får ett plus då mensen inte har kommit?

Har någon av er tagit menopur? Kände ni av det? Börjar få ont i magen, är rädd att jag ska bli överstimulerad. Hur många dagar fick ni spruta?

Jag tog ett clearblue digitalt igår och det var negativt. Då var det exakt två veckor sen äggplock. Har inga tecken på graviditet och tänker att jag borde känna nåt om jag är gravid. Har därför bestämt mig för att utgå ifrån att det inte lyckades och testa igen på tisdag bara för att bekräfta.

Har inte använt menopur. Bara Gonal-F och Bemfola På vilket sätt gör det ont i magen?
  • Längtar17
    Karins08 skrev 2017-08-20 21:40:34 följande:

Åh, kan du börja direkt? Jag var tvungen att vänta in en mens och sedan var FET aktuellt. Nu kom ju dock sommaruppehåll emellan så har väntat två mens extra

Jag har inte hört nåt annat än att jag kan börja direkt. Tänker att jag kontaktar dom på tisdag.
Svar på tråden Fler?