Fler?
Jag skrev till dem att jag vill testa en tredje gång, även om dem anser att det inte är lönt. Det är som du säger, om allting ser bra ut så borde de ju funka. Jag vägrar ge upp.
Jag skrev till dem att jag vill testa en tredje gång, även om dem anser att det inte är lönt. Det är som du säger, om allting ser bra ut så borde de ju funka. Jag vägrar ge upp.
Testdag idag. Visade gravid 3+ :) Hoppas så att liten vill stanna denna gång <3 Vågar knappt gå på toa, så rädd att se blod. VUL inbokat 28 sep :)
Ok, nytt VUL idag. Min största blåsa var 14 mm just nu och allt under 15 mm är icke ok enligt min klinik.. (igen så olika det kan vara! )
Fick tid till på torsdag igen men har de ej växt så avbryter vi denna omgång
Är det ovitrelle för dig ikväll Längtar? :)
Ja, På väg hem för att ta Ovitrelle nu.
Känns skönt att ha allt fixat och bara kunna slappna av från allt praktiskt ett tag nu.
Förstår dig verkligen Karin hur jobbigt det är med alla besök och osäker planering.
Ja det är verkligen 1 mm det hänger på, så aningens frustrerande är det ju Frågade om man inte kunde köra om man hade mindre och hon tyckte det var det tokigaste hon hört
Hur mår du då?
Tack, det har gått bra. När har ni fått TD efter FET? Ska vänta ända till 28 september med 5 dagars. Dvs en vecka efter bim.
Ijo: Hur går det för dig?
Får se, gissar att mensen avslöjar innan dess (beräknad till nästa vecka).
Hur mås det i tråden?
Hur mår du Karin? Hur funkar det att vänta? Har ni lagt ny plan för nästa cykel?
Jag mår helt ok. Har varit sjukskriven den här veckan och det har verkligen varit skönt även om jag känner att jag mått bra. Känner mig inte gravid men är ju bara på RD4 med blastocyst så kanske finns en chans ändå.
Ijo: vilken dag testade du positivt?
Åh vad ledsen jag blir för din skull Detta eviga kämpande.. men långa nu alltså, hur kommer det sig?
Och ja, jag får vänta hela tiden hehe. Borde ha haft min mens 4 dagar sedan men den lyser med sin frånvaro. Ska åka till London en vecka så det är ju just det som är kruxet, min mens strular och då missar jag datum
Ja det är mycket väntan.. att bli gravid känns som första steget Men sen väntar man på VUL och allt annat efteråt.. och du har ju inte långt kvar nu! Känner du av något annat?
Ska göra FET så fort jag får chansen men det gick inte vägen denna cykel, mina egna ägg trilskades och stannade i växten. Tänkte FET skulle vara lätt men icke..
Ijo: lycka till idag!
Hur går det för alla? Ingen har skrivit här på ett tag ser jag.
Hej på er!
Hur har det gått? Jag har inte riktigt vågat tro på det men imorgon går jag in i vecka 10. Blev lite orolig efter första vul eftersom det var lite litet men nu såg det ok ut (antagligen bara svårt att mäta).