Fler?
Spännande!
Ruvardag 4 idag (3-dagars embryo). Känner absolut ingenting men antar att en inte gör det.
Spännande!
Ruvardag 4 idag (3-dagars embryo). Känner absolut ingenting men antar att en inte gör det.
Imorgon är det planerat FET för mig! Hoppas vi har något superägg som klarar upptining :) :)
Längtar: Ja, hoppas det gav dig en hormonskjuts ;) Har du känt av något än?
Kiim0: Spännande att köra igång imorgon :) Vad ska du köra för sprutor?
Nu är jag ruvare :) Blastocysten såg bra ut och höll på att kläckas. Dom behövde bara tina upp ett ägg. Hoppas sååå mycket men tycker det är svårt att hålla sig positiv. Jag vågar nästan inte låta mig tänka att det skulle kunna lyckas. På något sätt känns fallet ännu tuffare då. Men ska ändå försöka hålla mig positiv <3
Grattis!
Det är ju svårt detta med humöret, man får liksom försöka tänka bort det men det går ju inte. När får du testa?
Hej!
Länge sedan sist, råkade glömma lösenordet till både hit och mailen.. fick kämpa lite med min semesterhjärna
Ser att det hänt en hel del
Själv fick jag mens idag så ringde kliniken och meddelade detta. De ska ringa upp imorgon men räknar med FET om ca 2 veckor.. iiih!
Ja hon ringde vid 15 tiden och berättade att jag kunde börja med sprutorna. Blir mer och mer nojig för varje dag som går. Jag hoppas verkligen att det blir något denna gången.
Vi får hålla tummarna att mensen håller sig borta. Nu är det ju ganska nära tid testdagen. Känner du något annat förutom mensvärk?
Kunde inte hålla mig så tjuvtestade idag. Dock inte morgonurin (inte gått på två timmar). Ingen tendens till plus alls :( Det är nu 12 dagar sen äggplock, 9 sen insättning. Vad tror ni? Misslyckades den här gången också?
Ska äta letrozol i 5 dagar, så det är väl inte helt naturligt Ska även ta en ägglossningsspruta, gjorde du det med eller fick du hålla koll med hjälp av ägglossningsstickor?
Usch, hatar det här väntandet! Idag är jag helt hormonell så har suttit på jobbtoan och gråtit en stund (värdigheten är helt borta) och svarade inte när min chef ringde för vet att jag skulle gråta ännu mer då. Ska försöka hålla ut dagen och sen hem och bryta ihop helt.
Känner du av något då? Den dumma frågan som jag ändå ställer