Fler?
Hej!
Hoppar gärna in här :)
Jag väntar på att kliniken ska öppna upp nu efter semestern så jag får göra FET. Det verkar ska bli ostimulerat. Jag gissar att vi kommer köra efter nästa mens så någon gång i september.
Hej!
Jag väntar på att kliniken ska öppna upp nu efter semestern så jag får göra FET. Det verkar ska bli ostimulerat. Jag gissar att vi kommer köra efter nästa mens så någon gång i september.
Vad många nya inlägg
Har varit ute i skärgården så det var kass täckning när det gäller internet, kändes nästan konstigt heh.
Hur går det för dig Längtar17? Får du börja idag?
Hej!
Välkommen ijo!
Jag var på vul imorse och blev helt nedslagen. 3 dagar från blödningsstart och nu 9 äggblåsor (den största 7X7 och den minsta 2X2 mm). Jag trodde nedregleringen skulle göra att jag inte skulle ha några alls?
Men min danska klinik tyckte det såg bra ut så ska börja med 300ie Bemfola ikväll.
Är det någon som gjort nedreglering som vet om det ska finnas folliklar när en börjar med stimuleringen?
Nej, det tar ju lite energi. Mina vänner tycker att jag ifrågasätter för mycket så försöker låta bli. Grejen är bara att kliniken i Danmark gör lite småfel (säger fel dag jag bör göra vul, skickade för få uttag på ett recept osv).
Ska ringa och be att dom går igenom ordentligt med mig nu.
Hej!
Kiim0 och Smurf, hur går det för er?
Karins08: Tycker Bemfola nålen är helt ok. Gonal-F var ännu bättre men dom är klart bättre än nedregleringen (Orgalutran och Gonapeptyl).
Ska försöka lita på dom och koppla bort. Nu är det ändå för sent för behandlingsjusterlng.
Tack!
Ja nu har jag gjort ett vul. På vänster ett ägg 10 mm och på höger två som var 6 mm.
Slemhinna var 6 mm.
Jag vill göra ett eget försök denna månad, jag vet inte om jag vågar fråga om ett nytt vul på måndag!
Okej! Är det din första FET eller? :) Nej jag tror inte ska ska äta något utan bara hålla koll på ägglossning med ägglossningstest. För att göra det så "naturligt" som möjligt eftersom jag brukar ha egen ägglossning. Men på något sätt hade det känts bättre med stimulerad FET, mer kontrollerat på något sätt.
Karin08: nytt vul på tisdag så det är ett tag kvar. Kör mina sprutor tills dess helt enkelt. Känner mig lite som Askungen eftersom jag alltid ska vara hemma 21.30 ;)
Smurf11: förlåt men förstår inte riktigt, är det FET, naturligt eller full IVF ni gör nu?