• mjaomjao

För oss med bim AUGUSTI 2017

Jag säger stooort grattis till alla plus, wow! Och verkligen extra hopp önskar jag Anna7607,, ligg på och ligg på, bråka och skrik..

Ja,,, när kan man tidigast testa. Suck, vilken tröttsam fråga,, jag undrar också,, värsta är att det inte finns nåt bra svar..

Bim 9 aug
  • mjaomjao
    mjaomjao skrev 2017-08-02 16:56:57 följande:

Jag säger stooort grattis till alla plus, wow! Och verkligen extra hopp önskar jag Anna7607,, ligg på och ligg på, bråka och skrik..

Ja,,, när kan man tidigast testa. Suck, vilken tröttsam fråga,, jag undrar också,, värsta är att det inte finns nåt bra svar..

Alltså "ligg på" som i att vara ihärdig i hjälp-sökandet, insistera tills något händer.
  • mjaomjao
    Amanda87 skrev 2017-08-02 18:57:05 följande:

Jag har bim i morgon...tror jag... såååå spänd. Har ett test hemma men från rfsu och ska tas tidigast på bim. Och med morgonurin. Så antingen tar jag i morgon bitti eller så väntar jag till på fredag...eller..åh. Jag vet inte. Spännande! 

Jag håller alla fingrar och tår för dig!
  • mjaomjao
    DrömlivetiHD skrev 2017-08-03 20:32:34 följande:

Åh jag kan knappt fatta det!! :D Så sjukt att det tog sig direkt! Wiiiee!

Tusenfalt grattis!!! Kände några symptom måntro?
  • mjaomjao

Hej,
    Grattis åter igen alla plussare,, för mig BIM -5 idag,, kunde inte hålla mig utan testade NEGATIVT, stod i fem minuter och inbillade mig streck på Clear Blues Testa-tidigt, satan i gatan. Så himla destruktivt att hålla på att testa innan BIM asså, fan..
    Inga symptom.. och minns dåligt hur det var när jag plussade med första, han var inte planerad. Prutt prutt! Någon mer som testat?

Bim 9 aug
  • mjaomjao
    Anjaheterjag skrev 2017-08-04 09:53:16 följande:

Tjejer ni som är bra på kvinnokroppen tillskillnad från mig just i detta läge ha ha.

Hur räknar jag min cykel?

Den ser ut så här: spottings 3 dagar sen rejäl mens några dagar. Är cykeln från spottings till spottings nästa månad eller från rejält med blod till nästa månad med rejält blod?

Tror man räknar från den "riktiga mensen", dvs, ignorerar spottings..
  • mjaomjao
    Mawie skrev 2017-08-04 11:43:52 följande:

13 dagar har mina bröst ömmat,

BIm nu i dagarna.

Är bortrest så får vänta några dagar och se.

Åh va spännande, minns du hur det var tidigare graviditet m symptom?
  • mjaomjao
    mjaomjao skrev 2017-08-04 12:04:41 följande:

Åh va spännande, minns du hur det var tidigare graviditet m symptom?

Men det är så knasigt det där. Att varje graviditet är olika, som folk bruk säga.
  • mjaomjao
    Vick skrev 2017-08-04 14:44:39 följande:

Jag är också på BIM -5 och testade mig imorse eftersom jag mått så knepigt senaste dagarna. Tycker mig ana ett svaaaaaagt sträck, men eftersom det är tidigt försöker jag ta det med en nypa salt.

Ok! Wow! Ska försöka inte testa förrän /om mensen uteblir..
    Bim 9 aug
  • mjaomjao
    Anjaheterjag skrev 2017-08-04 16:17:07 följande:

En fråga till hur räknar man antal dagar som som mensen pågår? Med eller utan spottings?

Utan!
  • mjaomjao
    LifeOfBullshit skrev 2017-08-04 16:17:46 följande:

Fortfarande ingen mensvärk men har spottings... Så trött på detta. Vill bara gräva ner mig någonstans och gråta. Mens imorgon... BIM 4/9 nästa... Lycka till alla

Åh, va jobbigt..
  • mjaomjao
    Jokri85 skrev 2017-08-04 16:07:24 följande:

Så tänkte jag med. Att ej testa förrän om jag märker om mensen är sen. Det kostar pengar att köpa tester och man blir så besviken...bättre mensen visar sig.... eller inte ...såklart ;)

Heja denna inställning :P
  • mjaomjao
    oONinniOo skrev 2017-08-04 17:54:30 följande:

Hoppas det är guldägget som släpper nu! Från att monitorn och ett digitalt visade hög i morse (blinkande gubbe på det digitala) till maximalt på digitala nu på eftermiddagen. Har känt hela dagen hur det molat på rejält, så var tvungen att ta det digitala när jag kom hem från jobbet. Bara invänta BIM nu då och sen ett par dagar till innan det i sådana fall blir ett test.

Hoppas på ett guldägg, låter toppen!
  • mjaomjao
    Elliot1 skrev 2017-08-05 16:03:53 följande:

Kroppen känns konstig, brösten ömmar och magen spänner. Hade rejäl mensvärk i rygg och mage i förrgår och tänkte att nu kommer mensen. Men den lyser med sin frånvaro.. BIM på tisdag men kan vara några dagar tidigare också så börjar bli nervös nu :P Jag som aldrig testar mig tidigt blir tillochmed sugen på att köpa ett test men vill göra det lite i hemlighet och idag har jag killen med mig hela dagen. Så bara hålla sig helt enkelt ;)

Har precis fått rosa/röda flytningar och mensvärk så väldans säker på vad jag har att vänta. Förra månaden hade jag bruna flytningar två dagar innan mens. Jävla skit asså. Känner med alla som fått negativa resultat.. Och såklart grattis till alla plus, underbart! Till dig Elliot1: Hoppas hoppas!!
    Bim 9 aug
  • mjaomjao
    Elliot1 skrev 2017-08-05 20:06:58 följande:

Tråkigt att höra :( Men ge inte upp hoppet förrän det verkligen visar sig att det är mensen. Jag har blivit helt knäpp här.. Var så säker på att mensen skulle komma men fortfarande inget. Vet att man kan inbilla sig något enormt och jag vill verkligen inte hoppas för mycket. Funderar på att ta ett test imorgon? Samtidigt vill jag inte eftersom jag alltid försökt hålla mig.. Enligt appen BIM tisdag som sagt men kan vara tidigare eftersom jag trodde ÄL var lite tidigare än appen visade. Oavsett när jag hade ÄL så hade vi sex varje dag den veckan så kan inte ha missat den..

Hm.... För din del inga spottings right?
  • mjaomjao

Mensjäveln kom inatt, som befarat! Fem dagar för tidigt, vafalls?!!

Behöver paus från Familjeliv tror jag, detox liksom.. Men så nyfiken som jag är kommer jag säkert gå in och läsa då och då! Håller alla fingrar och tår som sagt!!

• mjaomjao
    Elliot1 skrev 2017-08-08 19:00:45 följande:

Tack! Förstår inte riktigt än :)

BIM-2 helt blankt, BIM-1 supersvagt streck, så svagt att jag var säker på att jag inbillat mig..

BIM idag, plus på vanliga ClearBlue (ej testa tidigt) och Gravid 1-2 på det digitala!

Tusenfalt grattis Elliot1!!!!!
Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017