• oONinniOo

För oss med bim AUGUSTI 2017

En dag närmare BIM och det blir mer och mer frestande att testa.. Har börjat få akne, känner av en lätt molvärk och känner mig varm. Men det är det enda jag känner än så länge. Har dock fått en sån där bra känsla i kroppen. Bara hoppas den känslan stämmer.

Försöker med syskon sen januari -17
  • oONinniOo

Kunde inte hålla mig från att testa. Supersvagt, så ni ser nog säkert inget på bilden. Kan ana svagt själv. Väntar tills onsdag eller torsdag med nytt test.

• oONinniOo
    Chimsi skrev 2017-08-13 16:20:22 följande:
    Så spännande! Samma sak för mig idag! Superljust går inte se på bild men ska testa på onsdag igen! Håller tummarna för dig
    Ja, verkligen spännande! Håller tummarna för ett tydligt plus för oss båda senare i veckan. Glad
  • oONinniOo

Känner mig febrig och har gjort i några dagar nu. Har dessutom huvudvärk sen igår och har svårt att sova, så jag känner mig typ överkörd av en buss.. ÄL+9 idag och ser utan problem ett svagt ljusblått streck på CB, men kan inte få med det på bild..

• oONinniOo
    evve88 skrev 2017-08-14 13:50:05 följande:

Kan ana nått på understa! Denna graviditeten hade jag också huvudvärk och varm och febrig känsla innan jag plussade. Kan du inte redigera testet lite och prova att lägga in de igen? Annars vänta ett par dagar och testa igen :) men ett plus är ju ett plus :)

Gjorde det lite mörkare, där syns det lite tydligare. Bara se om det blir starkare nu då.

• oONinniOo
    Mudcakemonster skrev 2017-08-14 14:52:46 följande:

Jag ser det! Om man förstorat bilden och rör den fram och tillbaka ;) grattis!!!

Jag törs dock inte fira förrän jag får ett starkare. Men jag hoppas lite i alla fall, för jag har aldrig fått ett synligt plus på CB innan.
  • oONinniOo

Inte van att använda de här testen innan. Men det är fortfarande lika svagt som gårdagens CB. Har det inte blivit starkare imorgon så ger jag nog upp för denna månad faktiskt..

• oONinniOo
    theemi skrev 2017-08-15 21:20:21 följande:

Jag ser inget, men kan vara svårt att ta kort på de svaga testen.

När har du Bim?

Ja, det var svårt att få med på bild. Ser knappt själv på de bilderna jag lade ut, om jag inte kollar i datorn. Har BIM på söndag.
  • oONinniOo
    theemi skrev 2017-08-15 22:20:31 följande:

Då är ju inte hoppet ute än, är ju fortfarande väldigt tidigt!

Är detta såna test som känner av tidigt?

Nej, det är vanliga test, så de är lika känsliga som vanliga stickor och ex CB.
  • oONinniOo

Marginellt tydligare idag, men fortfarande väldigt svagt. Hade hoppats på en tydligare ökning, så jag tror på det först när jag får ett starkare plus. ÄL+11 idag, BIM på söndag.

• oONinniOo

Fortfarande samma svaga streck som det varit i flera dagar. Så nu ger jag upp och får inse att mensen kommer till helgen.. Nytt försök igen då. Någonstans hade jag hoppats på att det skulle gå fortare än med sonen (tog 17 månader), men jag antar att så inte lär bli fallet..

• oONinniOo

Får lämna tråden då mensen kom nu med buller och bång. En dag för tidigt och med rejäl mensvärk (känner oftast typ inget). Lycka till ni som är kvar!

• oONinniOo
    Ciconiidae skrev 2017-08-19 11:02:49 följande:

Vad tråkigt. Var det inte du som fått flera tidiga missfall? Får du hjälp med det? (Om jg inte missminner mig totalt).

Varit med om ett par kemiska graviditeter. Tänkte ta kontakt med kvinnokliniken nu när de har öppet igen. Så får vi se vilken hjälp det går att få. Vill åtminstone kolla hur livmodern ser ut så inte hormonspiralen ställde till med något, eftersom den hade börjat växa fast och var svår att få ur.
Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017