• Ulrika34

För oss med bim AUGUSTI 2017

Amazinglife skrev 2017-07-28 21:44:54 följande:
    Alltså för mig är dedär ett tidigt plus! De ser blått ut tycker jag:) hoppas du får starkare snart!
    jag ska ta ett om några dagar igen så får vi se
  • Ulrika34
    oONinniOo skrev 2017-07-29 11:11:31 följande:

Maken har semester en vecka till, så vi hinner med en ÄL innan han börjar jobba igen. Provar min monitor för första gången. Äter även rosenrot och omega 3 och kommer smörja med progesteron sen. Hade tänkt ringa till KK om mina kemiska graviditeter, men dit jag tänkte ringa är det stängt i 2 veckor till..

Hur många kemiska har du haft? Kram
  • Ulrika34

Har alltid haft regelbunden mens med 31 dagar, nu verkar det som mensen dykt upp på ägglossning +7, har blödig nu lite varje dag i 3 dagar, jätte konstigt, har även fått mensvärk nu! Får se om jag ligger kvar på bim 8/8 eller om jag flyttar fram till 30/8. SUCK!!!!!!!!!

• Ulrika34
    luciabarn skrev 2017-07-30 22:45:32 följande:
    Om du har en liten blödning på äl +7 så är det möjligt att det är en nidationsblödning. Dvs en blödning som uppstår när ett befruktat ägg fäster :)
    Chimsi skrev 2017-07-30 23:59:23 följande:
    Hände mig förra cykeln, ÄL +8 och blev förvirrad.. blödde smått två dagar, rejält i tre sen slut och denna cykel hittar jag inte ens ÄL... knepigt

började med rostrött blod, under dagen har det kommit som svart/rött gammalt blod,
    dock har mensvärken tilltagit så jag tror det drar igång rejält under natten.

Har under en tidigare graviditet upplevt en nidblödning men den va mer sparsam, som en vanlig blodblandad flytning....

Sen man bestämde sig för att försöka bli gravid har hela systemet pajat. bläääääää!
  • Ulrika34
    Grodanboll83 skrev 2017-07-31 00:33:22 följande:

Vilka appar använder ni för att ha koll på beräknad BIM och ÄL?

Jag använder P tracker, har funkat bra!
  • Ulrika34
    Nutnut skrev 2017-08-17 19:48:12 följande:

Har ont i magen idag.. betyder säkert inget men en reflektion iaf. Någon av er som fått ont i magen innan bim?

Ja min växtvärk har kickat in strax innan bim, har 4 barn och på dom 2 sista har jag haft som

Mensvärk fast mer molnande lokalt.
  • Ulrika34

Tack snälla! jag tar inte ut något i förskott men så jäkla skönt att veta att systemet funkar. 
    Jag tog en test då jag kände mig så jäkla seg + att jag hade en sparsam blödning  för 3 dagar sedan. hade inte förväntat mig ett +, inte ens en skugga!

Ulrika34 skrev 2017-08-24 10:29:27 följande:

Jag är i chock!!!!!!! Försök nr 7 och bim om 6 dagar!

• Ulrika34

Testerna är tagna med 2 dagars mellanrum men jag är fortfarande på bim-3, måste ha räknat fel i denna cykel !
  • Ulrika34

Idag har jag bim och tog en test till för att vara säker att det går åt rätt håll. Översta är ca en vecka sedan och nedre idag. Har aldrig under mina 4 tidigare barn haft så starkt + på bim. Pratade med min bm som kommer skicka mig på vul inom 3 veckor för att fastställa hur långt gången jag är eftersom mensen krånglat. Nu önskar jag er alla fortsatt tur att pricka rätt. Kram på er

Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017