För oss med bim AUGUSTI 2017
Jag kunde inte hålla mig till imorgon! Vad tror ni om detta? OMG! Mitt allra första gravtest. Var så nervös så jag skakade medan jag väntade!
Jag kunde inte hålla mig till imorgon! Vad tror ni om detta? OMG! Mitt allra första gravtest. Var så nervös så jag skakade medan jag väntade!
Haha here we go Again! Bara jag som anar nått? BIM-3
Haha here we go Again! Bara jag som anar nått? BIM-3
Hej! Jag har bim om 8 dagar och har dom senaste 5 dagarna mått jätte skumt. Vet inte om det är gravtecken eller om det är kroppen som snurrar till det lite
Jag har haft först jätte ont i högra äggstock men sen övergått till molande i båda äggstockarna och spänner, halsbränna på kvällarna,illamående då och då, svårt att åka bil känner av illamåendet mer,yrsel och ömma bröst. Min sambo tyckte att brösten såg större ut. Man känner sig helt snurrig på detta och vet inte vad det kan vara :-/ har en dotter sen innan men då hade jag nästan inga gravtecken förutom svullen och lite ont i ena bröstet.
Kan detta vara pms också?
Grattis alla som plussat!! :)
Mitt illamående har hållit i sig hela dagen, och det ihop med fler graviditetstecken (som såklart inte behöver betyda något) så köpte jag mitt första grav-test idag! Kändes som jag var med i en film, haha :) Så pirrig!
Grön som man är så trodde jag att jag kunde ta det idag, men det stod att man bör ta det på morgonen men jag får uppfattningen här att många testar andra tider på dygnet. Vad säger ni - spelar det stor roll om man tar morgonurinen eller ej?
Kissar ni direkt på stickan eller doppar? Vad är lättast när man är nybörjare? :)
Så jobbigt man vill ju bara veta på direkten har du gjort något test än?
Min förra grav så dröjde det till typ v9-10 innan jag fick gravsymtom med metallsmak,illamående m,m
Tänk vad olika det kan vara. Är det erat första försök?
Beräknad BIM är 9/8, alltså BIM -5 idag, OM det stämmer. Kan tänka mig att det diffar på någon dag eftersom jag aldrig räknat efter så noga innan :) Testet jag köpte skulle funka 6 dagar innan mens.
Hej alla! Idag gjorde ja en grav test. Frågan är då kan ni se ett positivt svar här???
PRECIS!! Märker aldrig något innan mens annars. Det klart att "överanalyserandet" kan vara problematiskt när man hoppas på plus, men i mitt fall så är det graviditet eller så är jag sjuk (typ!). Yrsel, illamående, magvärk på ena sidan då och då, och värme-svallningar. Idag fick jag åka hem lite tidigare från jobbet för jag var så trött.
När hade du tänkt testa? :)
Ååh idag tog ivern över och jag gjorde ett gravtest 4 dagar innan bim. Så dumt!! Att man aldrig lär sig. Nu satt man där på toalocket igen och skulle vända och vrida på den där stickan. Kanske anade jag något? Men nej, lika fundersam som innan :p
Tjejer man borde väl inte få spök två dagar i rad? Detta är från idag och är lite starkare än igår tycker jag..
men vågar inte lita på att de är plus.. :p
På söndag!! :) men har så mkt symtom så provade innan.
Men du var lugn jag plussade inte i förrgår på BIM -4 så ha is i magen! Om de går... :D
Inte säker på BIM pga oregelbunden mens, men tycker mig inbilla en början till ett streck, någon mer som ser? ????
hoppas hoppas! Får fortsätta testa o se om det blir tydligare ????
Jag tror inte jag är gravid denna gång. Testat några gånger och fått negativt. Svaga spökstreck på cb. Spyr och är yr. Säkert bara sjuk eller att kroppen vill att jag ska vara gravid. Bim på tisdag, men brukar få tidigt utslag. Ger upp för denna gång :(