För oss med bim AUGUSTI 2017
Jag håller helt med dig - och ärligt talat har jag tyckt att det varit lite överdrivet att stressa fram ett plus innan BIM (även om jag förstår nyfikenheten, förhoppningarna och ivern). Har "suttit lugnt i båten" sedan oskyddat och inte tänkt så mycket på det. Men idag, jösses!! Hela morgonen är upp och ner - körde till jobbet med illamående och metallsmak och gjorde planer för när, var och hur jag skulle göra om jag behövde kräkas mitt på motorvägen (Hahaha!) Gick in på affären för att köpa frukost och kände lukten av att de fyllde på lösgodis på flera meters avstånd (vilket jag annars inte brukar). Och då slog det mig att det kanske är dags ändå....
Just nu känns det som när man har huvudet under vattnet - som att man går i en annan värld. Ser alla andra men är inte riktigt "med". En kopp kaffe kanske kan råda bot på det sista iaf, Hahaha =)
Spännande med alla såna tydliga grejer, av erfarenhet vet jag att man kan inbilla sig endel men hoppas det inte är så för dig! Men vi får väl hålla oss i några dagar till ;)