• Rut86

För oss med bim AUGUSTI 2017

Hej på er, hoppar in här. Försök nr 8, andra barnet. Har bim runt 17e. Grattis till er som redan plussat!

• Rut86
    Sandria skrev 2017-08-16 18:36:29 följande:

Tack för alla grattis men vågar ändå inte tro att det är sant! Testade med ett CB early test sen men dock inted med morgonurin. Såg två streck då med fast väldigt svagt! Ska avvakta och testa på fredag. Är det plus då så kan jag våga tro på det...

Visst var det fler med BIM runt den 21/8? Har ni testat än?

Grattis! Är ju inte konstigt om det är svagt när det fortfarande är tidigt. Men förstår att du inte vågar tro det helt än.

Hade precis som du äl 5 el 6/8 och har bim 21/8. Jag har inte testat än. Har bestämt mig för att testa på lördag äl+14. Det enda som är annorlunda för mig denna månaden är att jag varit så varm den senaste veckan. Vet ju att man har lite högre temp mellan äl och mens men har typ fått svettningar ibland och jag är annars väldigt frusen av mig. Kanske bara är lite sjuk? Haha, vågar inte hoppas för mkt..

Vet inte om jag missat men har du några symtom?
  • Rut86
    Sandria skrev 2017-08-17 07:01:43 följande:

Va kul att vi nästan har samma BIM osv. Jag håller tummarna för att du får ett plus på lördag!

Jag har också känt mig varm senaste dagarna. Brukar alltid sitta och frysa med filt i soffan annars. Känner inte så myckeg mer just nu.. lite svag värk i magen till och från också :)

I förmiddags fick jag en liten blödning och sen supermycket mensvärk. Eftersom det bara kom lite blod tänkte jag innan mensvärken att det va lika bra o ta ett grav test, det var jättenegativt så klart. Även om det bara kom lite blod tänker jag att det är kört den här månaden.

Hoppas att ditt test är ännu mer positivt på söndag :)
  • Rut86
    Sandria skrev 2017-08-18 07:28:22 följande:

Ja tjejer! Ni har ju gratulerat och jag har inte vågat tro på plusset men nu så! Lyckan är total, tack för den här tråden. Nu ska jag försöka hålla mig lugn och se till att fröt växer där inne. Jag håller tummar och tår för er att ni får erat plus snart :)

Grattis! Så härligt :)
Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017