MA med tvillingar i v.11?
Gjorde ett vul i mitten av maj efter bekräftad graviditet på privatklinik där jag gått.
Då syntes inga hjärtslag. Fick tid på gynakuten v efter och då såg hon tvillingar och båda levde
(ca v.7).
Skrev in mig på mvc och var tillbaka i v.9 på privatklinik på vul och allt såg bra ut.
Var idag inbokad på ul i v.11 på mvc och hon såg inget hjärta på någon av dem och hämtade ytterligare en läkare som beklagade att båda var döda.
Akutgyn hade tyvärr inga tider för vul så de skickade hem mig.
Först nu har det sjunkit in i stora drag vad hon sa.
Men kommer mest ihåg att hon frågade om det var säkert att graviditetsveckorna stämde. Att jag skulle vara i v.12 för det såg hon att fostrena inte var.
Jag vet ju att de backat graviditeten eftersom jag åt provera och inte hade någon mens.
Men ändå stämde storleken med v 9 för två v sen. Men det var på privatkliniken.
Att sedan läsa att det inte är vanligt att båda tvillingarna dör, gör mig lite misstänksam.
Rörigt inlägg och troligen är det jag som inte vill se sanningen. Men tänker också att vad är oddsen att jag skulle bli "lurad" två gånger.
Att tro att det dött i v.7 pga inga hjärtslag, men det visade sig vara tidigare i graviditeten än det var. Sen att det visar sig vara just så efter att de levt på ytterligare ett vul efter dess.
Erfarenheter av ul och missade hjärtslag tas tacksamt emot.