Inlägg från: Malcolm idah |Visa alla inlägg
  • Malcolm idah

För oss med BIM 25-30 juni

Ägglossning:

2/6 (något tveksam på datum) hannap90

8/6 Milou3

8/6 Anonym28

10/6 ca Linluva3

10/6 Cheerful

10/6 malcolm idah

11/6 LovisaTilda

11/6 Mamma Camilla

13/6 soffe

13/6 Pennie22

14/6 HannaPanna92

14/6 Sommarhopp

14/6 Wallstenskan

15/6 jhk88

BIM

19/6 hannap90

22/6 Anonym28

23/6 Milou

23-25/6 Cheerful

24/6 malcolm idah

25/6 Sommarhopp

25/6 ca Linluva3

26/6 LovisaTilda

26/6 Mamma Camilla

27/6 soffe

27/6 Wallstenskan

28/6 Pennie22

29/6 HannaPanna92

30/6 jhk88

• Malcolm idah

Ägglossning 10/6, bim 24/6, tidigaste dagen att kanske, kanske, kanske få antydan till ett positivt resultat 19/6? Det är superlänge dit!

Vad gör ni under den evighetslånga väntan mellan ägglossning och bim? Och när tycker ni att man kan börja testa?

Köpte ett tio-pack ifrån testlagret för att kunna testa lite mer än vad som känns rimligt. :P

• Malcolm idah
    soffe skrev 2017-06-20 08:38:03 följande:

Hur tidigt tänker ni testa? Jag är på äl+7 och BIM -4 idag. Funderar på testa om 2 dagar men vet inte om det är på tok för tidigt..:)

Jag kunde inte hålla mig, så testade äl +7/ bim -7 och sen äl +9/bim -5, inte antydan till streck. Ska testa imorgon också, äl + 11/bim -3. När stickorna bara kostar tio kr styck kan man kosta på sig att testa lite extra tycker jag, chansen finns ju ändå där, även om sannolikheten inte är stor. :P
  • Malcolm idah

Inte minsta antydan till linje på testlagrets sticka äl+13/bim-1. Lika bra att dricka nått glas vin ikväll och ställa in sig på att mensen kommer imorgon?

• Malcolm idah

Bim +1, men testlagrets stickor ger inte antydan till positivt besked. :/ känner mig ganska säker på att mensen kommer, men samtidigt så kan jag ju inte låta bli att hoppas fram tills den faktiskt kommer. Håller på att bli tokig på mig själv, för jag kan verkligen inte tänka på något annat just nu, och jag springer på toa för att kolla om det kommit något blod en gång i kvarten känns det som. ...om mensen inte kommer under dagen, ska jag bara härda ut, med tanke på att mensen säkert kommer snart, eller kan det vara värt att köpa ett test av något annat märke? Jag vill ju så förbannat gärna att det ska vara någon där inne, vill att det ska vara testerna det är fel på. :(

Svar på tråden För oss med BIM 25-30 juni