För oss med bim JULI 2017
Dom blir ju inte starkare detta är ju ändå testlagret som man kan testa tidigt med.
Dom blir ju inte starkare detta är ju ändå testlagret som man kan testa tidigt med.
Nu kom dock lite rosa på pappret när jag torkade mig när jag vart på toa så mitt hopp e nog ute. Bara på det igen nästa månad
Sprang till Apoteket på lunchen. Kunde inte hålla mig tills jag kom hem..
Det är resultatet
Jag dööööör. Överlycklig !!!
Hej! Jag hoppar in här!
Jag är idag på BIM +5
Min mens är sedan en tid tillbaka ganska oregelbunden men det brukar handla om 2-3 dagar max!!
Jag tog ett test igår med morgonurin på BIM +4 tycker mig se ett svagt streck men kan det vara spökstreck? Någon annan som ser? Min sambo ser ingenting så jag börjar tro att jag är sinnesförvirrad! Haha..
Testade med CBs digitala och fick gravid 1-2 idag. Helt fantastiskt. Hoppas det går bra för er andra också!
Så blev det bekräftat! Detta är helt sjukt! Jag bär på en liten 3a i magen! Om ni bara visste hur lycklig jag Är! Maken och jag har haft många och långa diskussioner om en 3a och efter 2 års tjat sa han att ok vi har väl oskyddat sex och blir det så blir det....å det blev!!! Käkat Rosenrot Forte denna månaden och vips så fäste det. Maken är på sjön nu och jag ska försöka hålla mig tills han kommer hem på tisdag. Vet inte hur hans reaktion kommer bli.
Weeeiiii om allt går som det ska blir jag mamma till ytterligare en mars bebis! (Mina 2 första är födda 21 och 26/3 )
Ville bara uppdatera alla! La in bilder för några dagar sen på bim+16.. Visade sig vara missfall i V.6 förhoppningsvis kommer det igång direkt igen så att Bim blir slutet av månaden igen!
Detta e taget nu. Kunde inte hålla mig mer än 4h. Ja e ta mig fan gravid ...... veckoindikatorn ska hab ta imon bitti.
Shit!! :O
Idag åker vi hem efter ett par dagar hos svärföräldrarna. Mina ÄL-tester ligger och väntar på mig hemma. Är redan på cd 13 och ÄL beräknas när som helst, så få se om det blir tvärpositivt på en gång eller inte. Liten tempökning idag, men inte alls så som jag brukar ha när ÄL skett. Så vi får se.
Vi har plussat!!
Har verkligen haft noll symtom den här månaden, och vi hade bara sex en gång under ägglossningen, så trodde att våra chanser att lyckas denna gång var minimala. Men ska på fest med alkohol ikväll, så tog ett test för säkerhets skull. Och där var tydliga streck!! Bim först på måndag, så är på bim-2 idag!
Kan inte fatta att det verkligen händer oss!? Att vi verkligen får plussa igen? Efter att ha försökt i 10 månader, blev ett utomkvedshavandeskap i vintras, operation och en äggledare mindre, plus endometrios... Har blivit lovat ett tidigt vul sedan mitt utomkveds, så vi slipper oroa oss så länge, vilket känns otroligt skönt!!
Så det är fan möjligt alltså!! Är så himla lycklig nu!!