• Jooosen

För oss med bim JULI 2017

Krullet89 skrev 2017-06-27 08:11:32 följande:

Tjejer hur går det för er. Är det ngn som känner ngt ännu lr?

Bim minus 4. Ömma bröst som vanligt annars inget!!! Buhu. Blir nog ett fjärde försök här! Dudå?
  • Jooosen
    Jassan123 skrev 2017-06-27 16:30:47 följande:

Hej ! Har BIM 2 juli. Än så länge så är det svullen mage och ömma bröstvårtor, precis som varje månad några dagar innan mensen kommer :( någon mer som har BIM i helgen ? :D lycka till alla !

Hej har Bim på lördag! Tog ett test idag men helt negativt! Men känner mig tyvärr inte alls gravid heller :( lycka till!
  • Jooosen
    Krullet89 skrev 2017-06-27 17:10:45 följande:

Livmodertappen e ju olika öppen o placerad beroende på var i cykeln du är. Så vid ÄL e den öppen o mjuk för att spermier ska kunna komma in. De kan man känna lätt med fingret. Annars e den stängd o hård.

Min känns alltid lite mjuk tror jah.... kanske känner på fel ställe haha
  • Jooosen

Kanske redan skrivit i denna tråd (kollar så många haha) men testade idag Bim-4 och toknegativt :(

• Jooosen
    Carro887 skrev 2017-06-27 21:01:51 följande:

Är det inte så att -4 kan bara ge utslag på 66% av graviditeterna? Förlora inte hoppet riktigt än även om det är svårt! :)

Sant tack!!! Känner dock som mens snart. Inga symptom alls
  • Jooosen
    Samavi skrev 2017-06-29 20:50:00 följande:

2dagar kvar till Bim! Känns som det spänner i brösten och lite molvärk :) Men så har det ju känts varje månad i över 1årstid, fast nu kanske lite mer än tidigare! Så hoppas hoppas äntligen det är vår tur :) Inget plus än iallafall!

Exakt samma här! Två dagar kvar! Tror nog på mens för mig tyvärr ..
  • Jooosen
    Samavi skrev 2017-06-29 21:21:07 följande:

Håller tummarna för oss! Gäller att inte tappa hoppet förrän mensen kommer :))

Helt sant :)) håller tummarna!!
  • Jooosen

Nån som får värk mellan benen innan mens? Typ när man går på toa känner man som nån slags sammandragning där?? Är rädd för endometrios :(

• Jooosen
    Anonymgbg skrev 2017-06-30 13:20:27 följande:

Tror att min e på gång med. Bara lite än så länge. Men imon lär de va syndafloden igen.. Blöder enormt mkt sen jag tog ut min spiral.

Samma här. Lite idag, imorn förblöder jag!
Svar på tråden För oss med bim JULI 2017