För oss med bim JULI 2017
Tjejer hur går det för er. Är det ngn som känner ngt ännu lr?
Tjejer hur går det för er. Är det ngn som känner ngt ännu lr?
Hej ! Har BIM 2 juli. Än så länge så är det svullen mage och ömma bröstvårtor, precis som varje månad några dagar innan mensen kommer :( någon mer som har BIM i helgen ? :D lycka till alla !
Livmodertappen e ju olika öppen o placerad beroende på var i cykeln du är. Så vid ÄL e den öppen o mjuk för att spermier ska kunna komma in. De kan man känna lätt med fingret. Annars e den stängd o hård.
Kanske redan skrivit i denna tråd (kollar så många haha) men testade idag Bim-4 och toknegativt :(
Är det inte så att -4 kan bara ge utslag på 66% av graviditeterna? Förlora inte hoppet riktigt än även om det är svårt! :)
2dagar kvar till Bim! Känns som det spänner i brösten och lite molvärk :) Men så har det ju känts varje månad i över 1årstid, fast nu kanske lite mer än tidigare! Så hoppas hoppas äntligen det är vår tur :) Inget plus än iallafall!
Håller tummarna för oss! Gäller att inte tappa hoppet förrän mensen kommer :))
Nån som får värk mellan benen innan mens? Typ när man går på toa känner man som nån slags sammandragning där?? Är rädd för endometrios :(
Mens idag :( nästa Bim i slutet av juli så hänger kvar....
Tror att min e på gång med. Bara lite än så länge. Men imon lär de va syndafloden igen.. Blöder enormt mkt sen jag tog ut min spiral.