LifeOfBullshit skrev 2017-06-28 13:35:03 följande:
Jag hängde ju här de första två försöken och sen tog jag paus fram tills nu. Dagarna har aldrig gått snabbare än när man håller sig härifrån :o sen återgår dagarna till snigelfart nu när jag är tillbaka. Men det är ju så roligt på något masochistiskt sätt ^^
Carro887 skrev 2017-06-28 13:25:11 följande:Hahha, jag använder appen flo, ibland kommer jag på mig att stirra på "x dagar kvar till menstruation" som att appen skulle byta datum helt plötsligt.. undra vad som egentligen händer i kroppen med tanken på att det inge kan vara grav symptom :p
Jag är EXAKT likadan! Har också Flo och man blir ju typ helt dum i huvudet av att sitta där och glo! Har du också sett att Flo har lagt till ett nytt alternativ "begär"? Har saknat det innan för om man har cravings måste ju också säga något om var i cykeln man är? :O :D
Ja, sen tycker jag om att man kan skriva själv vad man upplever i den grå rutan. En tjej som citerar mig exakt är tjejen som skapade tråden
Tidigt gravsymptom visade sig vara något helt annat :(
Jag tycker det är roligt att hänga har med er, blir lite som ett äventyr :) bättre det än att gå runt efter min sambo som pekar på min mage och säger "bajs eller bäbis dagen om 13 dagar".. han ska vara rolig han :))))