För oss med bim JULI 2017
Måste man pricka in "exakt" när äl testet visar positivt? Är det inte så att det är först 24-72 h efter ett positivt äl test som ägget släpper. Eller måste man ha in spermien innan dess?
Måste man pricka in "exakt" när äl testet visar positivt? Är det inte så att det är först 24-72 h efter ett positivt äl test som ägget släpper. Eller måste man ha in spermien innan dess?
Wohoooo blev en glad midsommar. ÄL testen visade äntligen positivt igår.!!!! Nu e ja med igen tjejer !
Tack! Jag trodde inte att man kunde få det heller.., men nu har jag förstått att man nog kan det. Flera har sagt att de fått positiva äl-test både vid äl, graviditet och vid mens.., eftersom äl-stickorna inte är så känsliga utan reagerar på flera olika hormon.
I vilket fall så är mensen en vecka sen nu, och OM jag verkligen hade äl vid 5-6 juni, borde jag inte blöda då? Resterna måste väl ta vägen någonstans..?
Regndroppe som jag förstår det så släpper inte alltid ett ägg bara för att man har haft LH-höjning. Släpps inget ägg så kan man få LH-höjning igen.
Jag läste det i en tråd här på FL så har jag vet ingen specifik källa, men det låter som att det kan ha hänt dig annars!