• Sara2017

För oss med bim JULI 2017

Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!

• Svar på tråden För oss med bim JULI 2017
  • Carro887
    Hmjn89 skrev 2017-06-27 15:42:25 följande:
    Efter ägglossning brukar jag vara sjukt torr...
    Då får jag hoppas att musslan är stängd för tillverkning då!

Jag hoppas verkligen att det tar sig, det är egentligen vår första månad som vi försöker... men alla har ju redan barn omkring mig jag fick vänta min min sambo, fick en smärre infarkt när han sa att han vill börja så ni kör vi, jag går självklart all in och köper stickor som att jag försökt i 3år. Man vill ju gärna att det tar sig så man lurar sig själv att det kommer att göra det om man köper allt man ser..

Man blir ju bara så trött på att man känner efter så mycket och att en dag är 48h lång.

Men bara 14 dagar kvar, alltså 28 dagar om min kalkyl ovan stämmer..
  • Starlights

Körde på äl-stickor denna månad som visade att jag har äl 2 dagar tidigare än vad min app förutspått (som annars brukar pricka in väldigt bra).

Ska jag flytta fram bim då också? Även om hela cykeln kan variera ett par dagar så är det väl nästan alltid 14 dagar mellan äl och mens? För det är väl tiden efter mens och innan äl som kan variera?

• Carro887
    Starlights skrev 2017-06-27 15:55:48 följande:

Körde på äl-stickor denna månad som visade att jag har äl 2 dagar tidigare än vad min app förutspått (som annars brukar pricka in väldigt bra).

Ska jag flytta fram bim då också? Även om hela cykeln kan variera ett par dagar så är det väl nästan alltid 14 dagar mellan äl och mens? För det är väl tiden efter mens och innan äl som kan variera?

Om du lägger in ÄL i appen bör den själv justera BIM, eller är jag helt ute och snurrar?
  • Starlights
    Carro887 skrev 2017-06-27 15:57:41 följande:
    Om du lägger in ÄL i appen bör den själv justera BIM, eller är jag helt ute och snurrar?
    True, haha! Gjorde det nu precis och bim blev som du säger flyttad.. ;) 

Aja, då är det bara den där långa väntan till bim kvar! 
  • Jassan123

Hej ! Har BIM 2 juli. Än så länge så är det svullen mage och ömma bröstvårtor, precis som varje månad några dagar innan mensen kommer :( någon mer som har BIM i helgen ? :D lycka till alla !

• Anonymgbg

Hoppar in här jag med. Jag har bim fredag eller lördag.

• Jassan123
    Anonymgbg skrev 2017-06-27 16:35:42 följande:

Hoppar in här jag med. Jag har bim fredag eller lördag.

Lycka till ????
  • Jooosen
    Jassan123 skrev 2017-06-27 16:30:47 följande:

Hej ! Har BIM 2 juli. Än så länge så är det svullen mage och ömma bröstvårtor, precis som varje månad några dagar innan mensen kommer :( någon mer som har BIM i helgen ? :D lycka till alla !

Hej har Bim på lördag! Tog ett test idag men helt negativt! Men känner mig tyvärr inte alls gravid heller :( lycka till!
  • Anonymgbg
    Jassan123 skrev 2017-06-27 16:39:44 följande:
    Lycka till ????
    :) hoppas ju att den uteblir. tredje försöket sen spiralen åkte ut nu
Svar på tråden För oss med bim JULI 2017