För oss med bim JULI 2017
Hej! Jag vill hoppa in här. Har äl i dagarna nu, kanske redan haft. Tycker mig alltid ha stenkoll på cykeln och nu när vi väl ska börja försöka "på riktigt" igen så blir jag osäker på mina symptom. Typiskt! Men bim 4/7
Hej! Jag vill hoppa in här. Har äl i dagarna nu, kanske redan haft. Tycker mig alltid ha stenkoll på cykeln och nu när vi väl ska börja försöka "på riktigt" igen så blir jag osäker på mina symptom. Typiskt! Men bim 4/7
Vad tror ni om ömma bröst? Är på äl + 5 idag. Brösten (mest vänstra) börjar ömma precis som det brukar göra mellan äl och mens. Vet att det är långt kvar till bim men kan inte låta bli att tänka att kroppen verkar tro att mensen kommer som vanligt :( ... kan det vara så att man har sina vanliga symptom men att man ändå visar sig va gravid tro.... hoppas ?!
Ni som känner något, vad känner ni?
Jag känner mig bakis trots att jag inte druckit såå mycket midsommarafton + en starköl midsommardagen... Vill sova, kissnödig hela tiden. Smått uttorkad, huvudvärk. Mol och drag vid blygdbenet.. illamående..
Tjejer hur går de för er ngr symptom ännu?
Vet inte om jag inbillar mig men tycker mig ha olika symptom hela tiden.
Mina bröst har vart ömma sen förra lördagen och nu e de värre. Går knappt att röra dom. Igår kväll börja ja känna värk typ i sittknölarna och de ilar/värker till i ljumskarna, kan knappt sitta still och i morse frös jag som en tok, satt med filt och extra element på jobbet medans jag nu sitter och svettas som en tok.
Va tror ni? kan de vara gravidsymptom eller bara mens på g? Har BIM nu i dagarna. Förra månaden fick jag mensen på dag 24 och det är idag.
Bim imorgon eller tisdag, plussade precis med veckoindikator 1-2. Herreminje.
Dom blir ju inte starkare detta är ju ändå testlagret som man kan testa tidigt med.
Hoppar in här igen då det blev ett tidigt mf nu i juli. Hinner med en till bim, 31/7! Inte helt hundra på om jag hade äl eller ej, men jag mår himla illa och drömmer som en galning om allt möjligt. 3 nätter senaste veckan har jag varit gravid på något sätt. Haha, önskedrömmar :)
Nu håller vi tummarna igen!
Ni som fortfarande väntar på bim, hur mår ni??
Jag mår illa dagligen och känner mig nästintill åksjuk/yrslig. Drag och molvärk samt ökade mjölkiga flytningar. Brösten ömmar och finnar pryder mitt ansikte. Hormonell obalans? Oja! Vill hoppas men vågar ändå inte. Känns lite som för små odds iom tidiga mf nu i juli.
När började du få dina finnar?
Fick på hela kinderna i dag, har inte haft finnar sen jag var i tonåren.
En vecka efter äl i morgon .
Hej!
Jag äri dag på BIM -1. Testade idag och tycker mig se ett svagt rosa streck, eller inbillar jag mig? Kan ni också se? *vill så gärna att det ska vara sant*